| Edició núm. | Any: 12 | Notícies: | Fotografies: | Comentaris d'usuaris:

 08/02/2013

POBLACIONS » Senyera » Política

El pleno de Senyera dura 5 minutos y el edil de Compromís critica que no se le esperara

Desde Compromís han solicitado que se celebren en un horario compatible con el trabajo de los concejales


Puntualidad británica en la última sesión plenaria del Ayuntamiento de Senyera. A las 20:30 comenzó el pleno ordinario y tan sólo unos cinco minutos después se cerraba la sesión.
Ante esta premura, uno de los concejales de Compromís per Senyera no pudo llegar a tiempo a pesar de pedir permiso en el trabajo para asistir. «La alcaldesa del PP no ha tenido la decencia de conceder ni cinco minutos de cortesía. Nos indignan estas actitudes tan antidemocráticas y que no hacen bien al pueblo», critican desde la formación de la oposición.
Y es que sólo hicieron falta poco más de cinco minutos para debatir y votar los tres puntos del día de este pleno ordinario que se celebra cada tres meses.
«Los plenos duran lo que es necesario, hay veces que duran varias horas pero en el último no había temas importantes que debatir y duró un poco más de cinco minutos», explica la alcaldesa, Pilar Alandes.
Además, desde Compromís han solicitado que se celebren en un horario compatible con el trabajo de los concejales. «Hay que recordar que los ediles de la oposición no cobran ningún sueldo por todo el trabajo que hacen y deben pedir permiso para poder asistir», manifiestan desde Compromís.  A. Talavera.  Leer noticia completa en Las Provincias

El Sis Doble no corregeix els escrits que rep. La reproducció d'aquest text és literal; fidel a les paraules, redacció , ortografia i sentit de l'autor/s
  • 0Comentaris
    Imprimir Enviar a un amic

Notícies similars

AFEGIR UN COMENTARI

Escriu en aquest camp el resultat de la suma, en xifra

És obligatori omplir aquesta casella amb un nick o nom real. No utilitzar la paraula "Anònim" o similars

La direcció no apareixerà públicament però ha de ser correcta; en cas contrari, no se editarà el comentari. Es comprobarà l'autenticitat del e-mail, encara que no se farà públic, seguint la nostra política de privacitat.

* El comentari pot tardar a aparéixer perquè ha de ser moderat per l'administrador. * Ens reservem el dret de no publicar o eliminar els comentaris que considerem de mal gust, il•lícits o contraris a la bona fe; així com els de contingut de caràcter racista, xenòfob, d'apologia al terrorisme o que atempten contra els drets humans. * EL SIS DOBLE no té per què compartir l'opinió de l'usuari, ni es fa responsable de les opinions abocades. * Es recomana no abusar de les majúscules ni d'abreviatures. * Els comentaris han de guardar relació amb el tema del qual tracta la notícia. * No s'admeten comentaris de caràcter publicitari.