| Edició núm. | Any: 12 | Notícies: | Fotografies: | Comentaris d'usuaris:

 30/10/2013

POBLACIONS » Benifaió » Política

El Pleno de Benifaió aprueba una reducción en la tasa de recogida de basura

PP, PSPV-PSOE y Bloc Compromis votaron a favor de la propuesta de la concejalía de hacienda.El portavoz de Gent per Benifayó justificó su abstención ante “unas cifras que no vemos claras”


._000243
En el pleno de Benifaió de ayer martes 29 de octubre se pasó a votación el punto de hacienda relativo a la modificación de la ordenanza fiscal reguladora de la tasa por la prestación del servicio público municipal de recogida domiciliaria de basura. La edil de hacienda en el Ayuntamiento de Benifaió Maribel Sabater concretaba en el dictamen propuesto que la tasa “se verá reducida en un 9,75 %”. La cuota tributaria disminuirá así en una cantidad fija por unidad de local que se determinará en función de la naturaleza y destino de los inmuebles. Junto a esta medida se aprobó también una enmienda verbal socialista en la que su edil Xavier Martínez pedía “retirar la categoría 10 donde se aplica una tasa a locales comerciales sin actividad”. En este punto, la formación Gent per Benifayó presentó una solicitud de retirada del punto del orden del día “si bien la medida nos parece correcta vemos que los números no están claros” señaló su portavoz José Vicente Zafra. La solicitud de Gent finalmente no fue aprobada y se debatió esta modificación que salió adelante con los votos a favor del PP, PSPV-PSOE y Bloc Compromis. Gent per Benifayó votó abstención. El portavoz popular José Luis Monrabal calificó la medida de “fruto de una buena gestión en este servicio. Ahora con números positivos abaratamos la tasa con informes técnicos favorables para ello”.
Ajuntament de Benifaió
El Sis Doble no corregeix els escrits que rep. La reproducció d'aquest text és literal; fidel a les paraules, redacció , ortografia i sentit de l'autor/s
  • 0Comentaris
    Imprimir Enviar a un amic

Notícies similars

AFEGIR UN COMENTARI

Escriu en aquest camp el resultat de la suma, en xifra

És obligatori omplir aquesta casella amb un nick o nom real. No utilitzar la paraula "Anònim" o similars

La direcció no apareixerà públicament però ha de ser correcta; en cas contrari, no se editarà el comentari. Es comprobarà l'autenticitat del e-mail, encara que no se farà públic, seguint la nostra política de privacitat.

* El comentari pot tardar a aparéixer perquè ha de ser moderat per l'administrador. * Ens reservem el dret de no publicar o eliminar els comentaris que considerem de mal gust, il•lícits o contraris a la bona fe; així com els de contingut de caràcter racista, xenòfob, d'apologia al terrorisme o que atempten contra els drets humans. * EL SIS DOBLE no té per què compartir l'opinió de l'usuari, ni es fa responsable de les opinions abocades. * Es recomana no abusar de les majúscules ni d'abreviatures. * Els comentaris han de guardar relació amb el tema del qual tracta la notícia. * No s'admeten comentaris de caràcter publicitari.