| Edició núm. | Any: 12 | Notícies: | Fotografies: | Comentaris d'usuaris:

 28/08/2013

POBLACIONS » Llombai » Esports » Motociclisme

El piloto de Llombai Xavi Forés logra el apoyo suficiente para correr la próxima carrera

Entre los apoyos recibidos ha contado con las pequeñas aportaciones de los aficionados el Moto Club Carlet




El piloto valenciano Xavi Forés, actual líder del Campeonato de España de Stock Extreme, ha conseguido reunir el apoyo suficiente para disputar la próxima carrera del Campeonato de España de Velocidad, el próximo día 8 de septiembre en Albacete. Una prueba de gran importancia ya que cuenta con dos carreras puntuables, donde el de Llombai podría dejar encarillado su asalto al título.
Xavi Forés, piloto de Ducati, vio como su equipo, el portugues Squadra Pompone, le dejaba en la estacada cuando su dueño, Daniel Gerson, era detenido y encarcelado por presunto fraude en el país luso. Rápidamente lanzó un SOS desesperado para encontrar apoyos y poder salvar un año importantísimo en el que marchaba líder del campeonato portugués y español. Sin embargo, al certamen vecino ya he tenido que renunciar. Por carrera necesita reunir entre 8.000 y 12.000 euros.
El apoyo más fuerte lo ha recibido de Ducati Ibérica y Ducati Corse, que le ha cedido el recambio y las motos hasta final de temporada. Martimotos, una empresa andorrana, le ha apoyado con 2.000 euros, y las pequeñas aportaciones de los aficionados el Moto Club Carlet abrió una cuenta a su favor, le permitirán costearse la prueba de Albacete.  Leer noticia completa en Levante-EMV
El Sis Doble no corregeix els escrits que rep. La reproducció d'aquest text és literal; fidel a les paraules, redacció , ortografia i sentit de l'autor/s
  • 0Comentaris
    Imprimir Enviar a un amic

Notícies similars

AFEGIR UN COMENTARI

Escriu en aquest camp el resultat de la suma, en xifra

És obligatori omplir aquesta casella amb un nick o nom real. No utilitzar la paraula "Anònim" o similars

La direcció no apareixerà públicament però ha de ser correcta; en cas contrari, no se editarà el comentari. Es comprobarà l'autenticitat del e-mail, encara que no se farà públic, seguint la nostra política de privacitat.

* El comentari pot tardar a aparéixer perquè ha de ser moderat per l'administrador. * Ens reservem el dret de no publicar o eliminar els comentaris que considerem de mal gust, il•lícits o contraris a la bona fe; així com els de contingut de caràcter racista, xenòfob, d'apologia al terrorisme o que atempten contra els drets humans. * EL SIS DOBLE no té per què compartir l'opinió de l'usuari, ni es fa responsable de les opinions abocades. * Es recomana no abusar de les majúscules ni d'abreviatures. * Els comentaris han de guardar relació amb el tema del qual tracta la notícia. * No s'admeten comentaris de caràcter publicitari.