| Edició núm. | Any: 12 | Notícies: | Fotografies: | Comentaris d'usuaris:

 30/03/2015

POBLACIONS » Llombai » Esports » General

El piloto de Llombai Xavi Forés es el elegido por Ducati para correr en Motorland Aragón y Assen

Sustituirá a Davide Giugliano


La noticia que todos estábamos esperando ha llegado. El español Xavi Forés estará en Motorland Aragón y Assen para sustituir a Davide Giugliano.
El piloto del 3C Racing ha hecho méritos suficientes para que Ducati cuente con él para las dos próximas citas del Mundial de Superbike. Después de la participación del veterano Troy Bayliss en las dos primeras carreras del Campeonato, Australia y Tailandia, y el anuncio de su retirada definitiva, la marca italiana se ha decantado por el valenciano para las carreras de Motorland Aragón y Assen.
Era algo que la afición de nuestro país estaba pidiendo a gritos. En las redes sociales todos se han volcado con Xavi y le han expresado su apoyo en todo momento. Xavi no empieza el IDM, del que recordemos es actual campeón, hasta el 1 de mayo en Lausitzring por lo que está libre para Aragón, que se celebrará el 11 y 12 de abril y para Assen, el 18 y 19 del mismo mes.
Para el valenciano se trata de una gran oportunidad de demostrar que su trabajo y su buen hacer en Ducati no es cosa de la casualidad y los números con la Panigale así lo avalan.
Xavi Forés: “Obviamente estoy muy contento por esta oportunidad dentro del equipo oficial. Llevaba tiempo esperándola y me llega en un momento muy bueno puesto que participaré en la carrera de Aragón, un circuito donde me siento como en casa. Espero dar el máximo de mí y sacar el mejor partido a esta oportunidad. Agradezco enormemente a Ducati y a mi equipo, 3C Ducati, la opción que me han puesto encima de la mesa y no pienso desaprovecharla”.
 
El Sis Doble no corregeix els escrits que rep. La reproducció d'aquest text és literal; fidel a les paraules, redacció , ortografia i sentit de l'autor/s
  • 0Comentaris
    Imprimir Enviar a un amic

Notícies similars

AFEGIR UN COMENTARI

Escriu en aquest camp el resultat de la suma, en xifra

És obligatori omplir aquesta casella amb un nick o nom real. No utilitzar la paraula "Anònim" o similars

La direcció no apareixerà públicament però ha de ser correcta; en cas contrari, no se editarà el comentari. Es comprobarà l'autenticitat del e-mail, encara que no se farà públic, seguint la nostra política de privacitat.

* El comentari pot tardar a aparéixer perquè ha de ser moderat per l'administrador. * Ens reservem el dret de no publicar o eliminar els comentaris que considerem de mal gust, il•lícits o contraris a la bona fe; així com els de contingut de caràcter racista, xenòfob, d'apologia al terrorisme o que atempten contra els drets humans. * EL SIS DOBLE no té per què compartir l'opinió de l'usuari, ni es fa responsable de les opinions abocades. * Es recomana no abusar de les majúscules ni d'abreviatures. * Els comentaris han de guardar relació amb el tema del qual tracta la notícia. * No s'admeten comentaris de caràcter publicitari.