| Edició núm. | Any: 12 | Notícies: | Fotografies: | Comentaris d'usuaris:

 15/04/2014

POBLACIONS » Turís » Agricultura » Comerços » Economia

El Patronato Provincial de Turismo renueva su impulso a la Feria Agrícola y de Comercio de Turís

Destinando una subvención de 10.000 euros para esta cita turística tan importante que se celebrará del 2 al 4 de mayo


._000246
El Patronato Provincial de Turismo de la Diputación de Valencia ha renovado su apuesta por la Feria Agrícola y de Comercio de Turís destinando una subvención de 10.000 euros para esta cita turística tan importante que se celebrará del 2 al 4 de mayo. El convenio de colaboración se firmará próximamente. El Diputado de Turismo, Ernesto Sanjuán, informó personalmente de esta ayuda a la Alcaldesa, Pilar Lozano, y al concejal de Comercio, Rafa Oribe, que destacaron el éxito que supuso el año pasado para la feria la contribución del ente provincial. Precisamente Sanjuán lo pudo comprobar in situ durante la inauguración del evento, para la cual está nuevamente invitado. Esta subvención permite estructurar la parte comercial local de la feria en casetas, disponer de un pórtico de entrada así como aumentar el número de expositores procedentes tanto de la localidad como de las comarcas colindantes. Al igual que el año pasado habrá todo tipo de exhibiciones durante los días de feria con la novedad de que este año también se suman los bares pertenecientes a la Asociación de Comerciantes que ofrecerán platos tradicionales.
Ajuntament de Turís
El Sis Doble no corregeix els escrits que rep. La reproducció d'aquest text és literal; fidel a les paraules, redacció , ortografia i sentit de l'autor/s
  • 0Comentaris
    Imprimir Enviar a un amic

Notícies similars

AFEGIR UN COMENTARI

Escriu en aquest camp el resultat de la suma, en xifra

És obligatori omplir aquesta casella amb un nick o nom real. No utilitzar la paraula "Anònim" o similars

La direcció no apareixerà públicament però ha de ser correcta; en cas contrari, no se editarà el comentari. Es comprobarà l'autenticitat del e-mail, encara que no se farà públic, seguint la nostra política de privacitat.

* El comentari pot tardar a aparéixer perquè ha de ser moderat per l'administrador. * Ens reservem el dret de no publicar o eliminar els comentaris que considerem de mal gust, il•lícits o contraris a la bona fe; així com els de contingut de caràcter racista, xenòfob, d'apologia al terrorisme o que atempten contra els drets humans. * EL SIS DOBLE no té per què compartir l'opinió de l'usuari, ni es fa responsable de les opinions abocades. * Es recomana no abusar de les majúscules ni d'abreviatures. * Els comentaris han de guardar relació amb el tema del qual tracta la notícia. * No s'admeten comentaris de caràcter publicitari.