| Edició núm. | Any: 12 | Notícies: | Fotografies: | Comentaris d'usuaris:

 23/08/2012

POBLACIONS » Turís » Educació i formació » Música

El I Encontre de Jazz i Música Moderna de Turís finaliza con éxito y supera la previsión de alumnos

Han participado 45 adultos y 10 niños

El jazz se ha hecho un hueco en Turís y buena muestra de ello son los 45 adultos y los 10 niños que han participado en el I Encuentro de Jazz y Música Moderna celebrado en la localidad. “La previsión era la de disponer de unos 30 alumnos así que el resultado no ha podido ser más positivo”, explican desde la organización del evento.
Por otro lado, el profesorado “también se ha sentido muy a gusto y nos ha felicitado por la acogida así como por el trato recibido y las instalaciones”. Hay que recordar que durante dos días en Turís han estado músicos con el prestigio y la calidad de Albert Sanz (pianista), Francisco Blanco "Latino" (saxofonista), David Pastor (trompetista), Vicente Macián (saxofonista), Joan Soler (guitarrista), Álex Cesarini (contrabaixista), Miquel Asensio (bateria) y Vicent Pérez (trombonista).
El encuentro, organizado por el colectivo Sedajazz en colaboración con el Ayuntamiento, finalizó con un concierto en el anfiteatro de La Mina donde quedó palpable “el buen ambiente que ha generado el interés por el jazz y la música creativa independientemente del nivel técnico de cada alumno”.
Alumnos y profesores fueron pasando por el escenario hasta finalizar la actuación con la Big Band del encuentro dirigida por Francisco Blanco "Latino".
Ajuntament de Turís



 
El Sis Doble no corregeix els escrits que rep. La reproducció d'aquest text és literal; fidel a les paraules, redacció , ortografia i sentit de l'autor/s
  • 0Comentaris
    Imprimir Enviar a un amic

Notícies similars

AFEGIR UN COMENTARI

Escriu en aquest camp el resultat de la suma, en xifra

És obligatori omplir aquesta casella amb un nick o nom real. No utilitzar la paraula "Anònim" o similars

La direcció no apareixerà públicament però ha de ser correcta; en cas contrari, no se editarà el comentari. Es comprobarà l'autenticitat del e-mail, encara que no se farà públic, seguint la nostra política de privacitat.

* El comentari pot tardar a aparéixer perquè ha de ser moderat per l'administrador. * Ens reservem el dret de no publicar o eliminar els comentaris que considerem de mal gust, il•lícits o contraris a la bona fe; així com els de contingut de caràcter racista, xenòfob, d'apologia al terrorisme o que atempten contra els drets humans. * EL SIS DOBLE no té per què compartir l'opinió de l'usuari, ni es fa responsable de les opinions abocades. * Es recomana no abusar de les majúscules ni d'abreviatures. * Els comentaris han de guardar relació amb el tema del qual tracta la notícia. * No s'admeten comentaris de caràcter publicitari.