| Edició núm. | Any: 12 | Notícies: | Fotografies: | Comentaris d'usuaris:

 10/04/2014

POBLACIONS » Cullera » Política

El fiscal pide 2 años de cárcel para el alcalde de Cullera por tolerar ruidos

Ernesto Sanjuán alega en la vista oral del juicio que tomó medidas correctoras para evitar las molestias que provocaban dos «pubs»

._000236
El alcalde de Cullera y diputado provincial de Turismo, Ernesto Sanjuán (PP), acusado de permitir que dos pubs superasen durante varios años los límites de ruido permitidos defendió ayer ante la titular del juzgado de lo Penal número cuatro de Valencia que sus órdenes eran «siempre» que se atajara el problema.» Sanjuán insistió en que desde el mismo momento en que tomó de nuevo posesión como alcalde, el consistorio no paró de hacer medidas correctoras para que los vecinos tuvieran las mínimas incidencias en su descanso. El fiscal pidió al comenzar el juicio que el alcalde sea condenado a dos años y tres meses de prisión y a ocho años de inhabilitación especial para empleo o cargo público. El fiscal también solicitó que el responsable de los pubs Chelsea y Descaro cerrados desde hace cinco años cumpla una pena de tres años y un mes de prisión por un delito contra el medio ambiente por el ruido que emitían los locales. El juicio por estos hechos debía de haberse celebrado el pasado mes de octubre en la Audiencia de Valencia, pero se tuvo que suspender por declararse este tribunal no competente para enjuiciar los hechos después de que la acusación particular retirase la circunstancia agravante de desobediencia que inicialmente fijó contra los dos empresarios. Leer noticia completa en levante-emv.com
El Sis Doble no corregeix els escrits que rep. La reproducció d'aquest text és literal; fidel a les paraules, redacció , ortografia i sentit de l'autor/s
  • 0Comentaris
    Imprimir Enviar a un amic

Notícies similars

AFEGIR UN COMENTARI

Escriu en aquest camp el resultat de la suma, en xifra

És obligatori omplir aquesta casella amb un nick o nom real. No utilitzar la paraula "Anònim" o similars

La direcció no apareixerà públicament però ha de ser correcta; en cas contrari, no se editarà el comentari. Es comprobarà l'autenticitat del e-mail, encara que no se farà públic, seguint la nostra política de privacitat.

* El comentari pot tardar a aparéixer perquè ha de ser moderat per l'administrador. * Ens reservem el dret de no publicar o eliminar els comentaris que considerem de mal gust, il•lícits o contraris a la bona fe; així com els de contingut de caràcter racista, xenòfob, d'apologia al terrorisme o que atempten contra els drets humans. * EL SIS DOBLE no té per què compartir l'opinió de l'usuari, ni es fa responsable de les opinions abocades. * Es recomana no abusar de les majúscules ni d'abreviatures. * Els comentaris han de guardar relació amb el tema del qual tracta la notícia. * No s'admeten comentaris de caràcter publicitari.