| Edició núm. | Any: 12 | Notícies: | Fotografies: | Comentaris d'usuaris:

 28/08/2013

POBLACIONS » Guadassuar » Cursos, jornades, tallers » Música

El Curso de Música Antigua de Guadassuar llega este año a su XI edición

Centra su actividad básicamente en el trabajo de grupo y en él participan más de un centenar de alumnos


El Curso de Música Antigua de Guadassuar (Valencia) llega a su 11ª edición. Se está llevando a cabo entre los días 14 y 30 de agosto de 2013 y cuenta con un profesorado con reconocidas trayectorias en el campo de la interpretación histórica de la música como José Hernández Pastor, Francisco Rubio, Joaquim Guerra, Eva Narejos, David Antich, Ignasi Jordà o Leonardo Luckert.
El plazo de inscripción finalizó el pasado 31 de julio en todas sus  secciones: Chirimías y Bajones, Canto de Cámara, Danza del Renacimiento, Ministriles del Renacimiento, Consort de Flautas, Clavicémbalo, Música de Cámara y Orquesta Barroca.
La Dispersione organiza desde 2003 el Curso de Música Antigua que se lleva a cabo en Guadassuar (Valencia) a finales del mes de agosto y principios de septiembre.
Centra su actividad básicamente en el trabajo de grupo y en él participan más de un centenar de alumnos interesados por la interpretación de la música con instrumentos y criterios históricamente fundamentado:

CHIRIMÍAS Y BAJONES · Joaquim Guerra
CANTO DE CÁMARA · José Hernández Pastor
DANZA DEL RENACIMIENTO · Eva Narejos
MINISTRILES DEL RENACIMIENTO · Francisco Rubio
CONSORT DE FLAUTAS · David Antich
CLAVICÉMBALO · Ignasi Jordà
MÚSICA DE CÁMARA · Leonardo Luckert
ORQUESTA BARROCA · Leonardo Luckert.

Leer noticia completa en musicaantigua.com
El Sis Doble no corregeix els escrits que rep. La reproducció d'aquest text és literal; fidel a les paraules, redacció , ortografia i sentit de l'autor/s
  • 0Comentaris
    Imprimir Enviar a un amic

Notícies similars

AFEGIR UN COMENTARI

Escriu en aquest camp el resultat de la suma, en xifra

És obligatori omplir aquesta casella amb un nick o nom real. No utilitzar la paraula "Anònim" o similars

La direcció no apareixerà públicament però ha de ser correcta; en cas contrari, no se editarà el comentari. Es comprobarà l'autenticitat del e-mail, encara que no se farà públic, seguint la nostra política de privacitat.

* El comentari pot tardar a aparéixer perquè ha de ser moderat per l'administrador. * Ens reservem el dret de no publicar o eliminar els comentaris que considerem de mal gust, il•lícits o contraris a la bona fe; així com els de contingut de caràcter racista, xenòfob, d'apologia al terrorisme o que atempten contra els drets humans. * EL SIS DOBLE no té per què compartir l'opinió de l'usuari, ni es fa responsable de les opinions abocades. * Es recomana no abusar de les majúscules ni d'abreviatures. * Els comentaris han de guardar relació amb el tema del qual tracta la notícia. * No s'admeten comentaris de caràcter publicitari.