| Edició núm. | Any: 12 | Notícies: | Fotografies: | Comentaris d'usuaris:

 03/05/2017

POBLACIONS » Benifaió » Esports

El Club Gimnasia Rítmica de Benifaió logra los títulos de Campeón y Sub Campeón de España

Dos medallas nacionales que se suman ya a la larga trayectoria nacional del club


._000477
El Club Gimnasia Rítmica Roquette Benifaió está de enhorabuena. El pasado fin de semana se celebró en la ciudad de Guadalajara el Campeonato de España copa base de conjuntos  y la Primera fase de la Copa de España de conjuntos absoluta. Un certamen deportivo en el que participar el club benifaionse con el conjunto infantil formado por Yaiza Esteve, Tania Lázaro, Bárbara Romero, Lucia Robles y Claudia Martí. Después de una muy buena actuación se proclamaban Sub Campeonas con muy poca diferencia del primer clasificado.
Un éxito deportivo que se unía al que lograba también este mismo conjunto de gimnastas en el mismo Campeonato, el de Campeonas de la Copa de España por Autonomías junto al equipo de la Comunidad Valenciana. Un total de “dos medallas nacionales que se suman ya a la larga trayectoria nacional del club Roquette Benifaió” destacan desde el club.
También cabe señalar la participación en este certamen del conjunto alevín base compuesto por Claudia Vila, Marta Ribes, Arancha Poz, Daniela Argudo y Laura Miquel que lograron terminar en una muy buena 11 posición. Desde el club añaden que “todos estos triunfos también se deben al buen trabajo del equipo técnico del club formado por Xelo Navarro, Verónica Montaner, Anais Nogués y Marta Navarro”. 
Ajuntament de Benifaió
El Sis Doble no corregeix els escrits que rep. La reproducció d'aquest text és literal; fidel a les paraules, redacció , ortografia i sentit de l'autor/s
  • 0Comentaris
    Imprimir Enviar a un amic

Notícies similars

AFEGIR UN COMENTARI

Escriu en aquest camp el resultat de la suma, en xifra

És obligatori omplir aquesta casella amb un nick o nom real. No utilitzar la paraula "Anònim" o similars

La direcció no apareixerà públicament però ha de ser correcta; en cas contrari, no se editarà el comentari. Es comprobarà l'autenticitat del e-mail, encara que no se farà públic, seguint la nostra política de privacitat.

* El comentari pot tardar a aparéixer perquè ha de ser moderat per l'administrador. * Ens reservem el dret de no publicar o eliminar els comentaris que considerem de mal gust, il•lícits o contraris a la bona fe; així com els de contingut de caràcter racista, xenòfob, d'apologia al terrorisme o que atempten contra els drets humans. * EL SIS DOBLE no té per què compartir l'opinió de l'usuari, ni es fa responsable de les opinions abocades. * Es recomana no abusar de les majúscules ni d'abreviatures. * Els comentaris han de guardar relació amb el tema del qual tracta la notícia. * No s'admeten comentaris de caràcter publicitari.