| Edición diaria núm: | Año: 10 | Noticias: | Fotografías: | Comentarios de usuarios:

Domingo, 10 de abril de 2022

POBLACIONES » Almussafes » Deportes » General

El Club Esportiu Yoko-Kan d'Almussafes arrasa en l'autonòmic de kick-boxing

Els esportistes de l'entitat esportiva local s'adjudiquen dus medalles d'or, quatre de plata i tres bronzes en el campionat


._000006
El Club Esportiu Yoko Kan d'Almussafes obté un dels seus millors resultats en el  Campionat Autonòmic de la Comunitat Valenciana de Kick-boxing “Tatami Sport” i “Ring Sport”, que es va celebrar el passat cap de setmana a Paterna. Nou podis, amb dos ors, quatre plates i tres bronzes, va ser el balanç aconseguit pels esportistes de l'entitat local després de les seues brillants actuacions en el tatami.
L'esportista Sènior Damián Asins es va adjudicar la medalla d'or en la modalitat de Point Fight i en Júnior Noa Burgues va fer el propi en la modalitat de Light Contact.
En la categoria Júnior, el club va obtindre quatre medalles de plata per part de Claudia Rodríguez i Leo Boix en la modalitat Light Contact; Hugo Perpiñan en Point Fight i Sara Pintilie en Kick Light.
En la tercera posició del podi van destacar els esportistes de la categoria Júnior Laia Navarro, bronze en Kick Light i Toni Devis en Point Fight i en Sènior, Alvin Martínez va ser tercer en Loow Kick.
Des del club, posen també en valor l'espectacular actuació en formes musicals de Paula Valdés i Luis Valdés, amb la qual pràcticament van quedar seleccionats per al campionat nacional.
Ajuntament d'Almussafes




._000700

._000829 

El Seis Doble no corrige los escritos que recibe. La reproducción de este texto es literal; fiel a las palabras, redacción, ortografía y sentido del autor/es.
  • 0Comentario
    Imprimir Enviar a un amigo

Noticias similares

AÑADIR UN COMENTARIO

* Escribe en cifra el resultado de la suma en el campo.

* Es obligatorio cumplimentar esta casilla con un nick o nombre real. No utilizar la palabra "Anónimo" o similares.

* La dirección no aparecerá públicamente pero debe ser válida. En caso contrario no se editará el comentario. Se comprobará la autenticidad del e-mail, aunque no se hará pública, siguiendo nuestra política de privacidad.

* El comentario puede tardar en aparecer porque tiene que ser moderado por el administrador. * Nos reservamos el derecho de no publicar o eliminar los comentarios que consideremos de mal gusto,    ilícitos o contrarios a la buena fe; así como los que contengan contenidos de carácter racista, xenófobo, de    apología al terrorismo o que atenten contra los derechos humanos. * EL SEIS DOBLE no tiene por qué compartir la opinión del usuario, ni se hace responsable de las opiniones    vertidas. * Se recomienda no abusar de las mayúsculas ni de abreviaturas. * Los comentarios tienen que guardar relación con el tema del que trata la noticia. * No se admiten comentarios de carácter publicitario.