| Edició núm. | Any: 12 | Notícies: | Fotografies: | Comentaris d'usuaris:

 10/04/2013

POBLACIONS » Benifaió » Esports » General

El Club Deportivo Petanca Benifaió se ha proclamado Campeón Provincial de Tripletas

El equipo estaba formado por Francisco Iborra, Luis Berlanas y José Martínez


 El Club Deportivo Petanca Benifaio una vez más se ha proclamado Campeón Provincial de Tripletas en la categoría 2ª con el equipo formado por Francisco Iborra, Luis Berlanas y José Martínez.
El campeonato fue muy disputado y el destino hizo que se enfrentaran en la semifinal con otro equipo del Club Deportivo Petanca Benifaio formado por Iván López, Fran Corredera y Alexis Giménez los cuales acabaron en una meritoria tercera posición.
Destacar también la tercera posición conseguida por nuestro club en la categoría 1ª con el equipo formado por Salva Vidal, José Pérez y Antonio Lara  cayendo en semifinales por un ajustado resultado donde hubo que desempatar en la partida final.
El campeonato tuvo lugar en los terrenos de juego de Paterna. Este premio le permite al club benifaionense clasificarse para disputar el autonómico de petanca que se va a celebrar en San Vicent del Raspeig (Alicante), valedero  para disputar el Campeonato de España que este año se celebra en  Isla Cristina (Huelva) a finales del mes de  mayo.
Como señalan desde el club “estos momentos dulces que sigue atravesando nuestro club permite a su vez conseguir resultados buenos en nuestra competición provincial y ahora solo queda animarles a que consigan en el autonómico la clasificación para el Campeonato de España de Petanca
Ajuntament de Benifaió
 
El Sis Doble no corregeix els escrits que rep. La reproducció d'aquest text és literal; fidel a les paraules, redacció , ortografia i sentit de l'autor/s
  • 0Comentaris
    Imprimir Enviar a un amic

Notícies similars

AFEGIR UN COMENTARI

Escriu en aquest camp el resultat de la suma, en xifra

És obligatori omplir aquesta casella amb un nick o nom real. No utilitzar la paraula "Anònim" o similars

La direcció no apareixerà públicament però ha de ser correcta; en cas contrari, no se editarà el comentari. Es comprobarà l'autenticitat del e-mail, encara que no se farà públic, seguint la nostra política de privacitat.

* El comentari pot tardar a aparéixer perquè ha de ser moderat per l'administrador. * Ens reservem el dret de no publicar o eliminar els comentaris que considerem de mal gust, il•lícits o contraris a la bona fe; així com els de contingut de caràcter racista, xenòfob, d'apologia al terrorisme o que atempten contra els drets humans. * EL SIS DOBLE no té per què compartir l'opinió de l'usuari, ni es fa responsable de les opinions abocades. * Es recomana no abusar de les majúscules ni d'abreviatures. * Els comentaris han de guardar relació amb el tema del qual tracta la notícia. * No s'admeten comentaris de caràcter publicitari.