| Edició núm. | Any: 11 | Notícies: | Fotografies: | Comentaris d'usuaris:

 20/09/2020

POBLACIONS » La Barraca A.V. » Cultura » Música

El cantante Yago Ibars, de La Barraca d'Aigües Vives, lanza su single 'Quiero Volver A Ti'

Disponible a partir del 15 de septiembre, en todas las plataformas digitales


._000723
Desde La Barraca de Aguas Vivas, un pueblecito de la Comunidad Valenciana, Yago Ibars nos presenta su primer single Quiero Volver A Ti, una canción de Alt-Pop grabada como parte de su trabajo final de carrera en Londres. Con influencias que van desde el pop romántico hasta el sonido urbano, pasando por las guitarras de los grupos a los que escuchaba en su adolescencia, Quiero Volver A Ti destaca por su tono despreocupado y alegre. El vídeo (disponible aquí) está grabado en una toma con una pequeña cámara de vídeo digital, por los caminos de La Barraca, reflejando la naturalidad del artista.
Yago Ibars es un cantante, compositor y productor de 25 años nacido en Valencia. Interesado desde la adolescencia por la música, formó su primer grupo, Red Station, a los 14 años. Después de aparecer en programas como Tú Sí Que Vales o La Voz, decide profundizar en sus habilidades como compositor y productor, lo cual le lleva a estudiar la carrera de producción musical en Londres. Ahora, como artista independiente y con un proyecto completamente personal, Yago Ibars lanza su primera canción “Quiero Volver A Ti”, compuesta, grabada y producida por él mismo. “Quiero Volver a Ti” disponible a partir del 15 de Septiembre en todas las plataformas digitales.

 

 
El Sis Doble no corregeix els escrits que rep. La reproducció d'aquest text és literal; fidel a les paraules, redacció , ortografia i sentit de l'autor/s
  • 0Comentaris
    Imprimir Enviar a un amic

Notícies similars

AFEGIR UN COMENTARI

Escriu en aquest camp el resultat de la suma, en xifra

És obligatori omplir aquesta casella amb un nick o nom real. No utilitzar la paraula "Anònim" o similars

La direcció no apareixerà públicament però ha de ser correcta; en cas contrari, no se editarà el comentari. Es comprobarà l'autenticitat del e-mail, encara que no se farà públic, seguint la nostra política de privacitat.

* El comentari pot tardar a aparéixer perquè ha de ser moderat per l'administrador. * Ens reservem el dret de no publicar o eliminar els comentaris que considerem de mal gust, il•lícits o contraris a la bona fe; així com els de contingut de caràcter racista, xenòfob, d'apologia al terrorisme o que atempten contra els drets humans. * EL SIS DOBLE no té per què compartir l'opinió de l'usuari, ni es fa responsable de les opinions abocades. * Es recomana no abusar de les majúscules ni d'abreviatures. * Els comentaris han de guardar relació amb el tema del qual tracta la notícia. * No s'admeten comentaris de caràcter publicitari.