| Edició núm. | Any: 12 | Notícies: | Fotografies: | Comentaris d'usuaris:

 09/10/2012

POBLACIONS » Cullera » Activitats » Medi ambient i naturalesa

El Botànic Cullera celebra una jornada de puertas abiertas

Botànic Cullera cuenta con más de15 años de experiencia en el sector de la jardinería

El Botànic Cullera es una institución de carácter privado, comprometida con  la divulgación del ecologismo, la biodiversidad y la lucha contra el cambio climático. El recinto ajardinado cuenta con una extensa colección botánica que comprende más de 2.500 especies vegetales distribuidas entre sus 22.000 m2 de zona ajardinada.
El jardín cuenta con más de 150 especies diferentes de palmáceas y más de 50 variedades de Cycas, Zamias, Dioones, Macrozamias y Encephalartos, junto a una gran colección de plantas autóctonas, cactáceas, aromáticas y arbóreas. Un paseo entre toda esta vegetación se convierte en un placer para los sentidos, donde disfrutar de la biodiversidad que nos rodea y escuchar el ritmo pausado de la vida, la flora y la fauna.
Nada de ruido, nada de estrés. El lugar perfecto para disfrutar con la familia y acercar a los estudiantes a la naturaleza. Donde sentir el peso de nuestra propia historia al entrar en la Masía del siglo XIX que ha sido restaurada para albergar el Museo Etnológico; muestra de aperos y utensilios tradicionales empleados antiguamente en las explotaciones agrícolas de la zona.
Saborear el momento de perderse por sus 3 km de caminos y respirar sus aromas nos dará la sensación de haber entrado en un autentico edén. Durante el paseo iremos descubriendo sus diferentes zonas; las dedicadas a especies hortícolas y frutales tropicales, el cactarium y una de sus partes más bonitas; el lago de palmeras del mundo.




El Seis Doble té autorització per a publicar continguts de Culleratv
Vols veure tots els vídeos de Culleratv - Clic ací

 
El Sis Doble no corregeix els escrits que rep. La reproducció d'aquest text és literal; fidel a les paraules, redacció , ortografia i sentit de l'autor/s
  • 0Comentaris
    Imprimir Enviar a un amic

Notícies similars

AFEGIR UN COMENTARI

Escriu en aquest camp el resultat de la suma, en xifra

És obligatori omplir aquesta casella amb un nick o nom real. No utilitzar la paraula "Anònim" o similars

La direcció no apareixerà públicament però ha de ser correcta; en cas contrari, no se editarà el comentari. Es comprobarà l'autenticitat del e-mail, encara que no se farà públic, seguint la nostra política de privacitat.

* El comentari pot tardar a aparéixer perquè ha de ser moderat per l'administrador. * Ens reservem el dret de no publicar o eliminar els comentaris que considerem de mal gust, il•lícits o contraris a la bona fe; així com els de contingut de caràcter racista, xenòfob, d'apologia al terrorisme o que atempten contra els drets humans. * EL SIS DOBLE no té per què compartir l'opinió de l'usuari, ni es fa responsable de les opinions abocades. * Es recomana no abusar de les majúscules ni d'abreviatures. * Els comentaris han de guardar relació amb el tema del qual tracta la notícia. * No s'admeten comentaris de caràcter publicitari.