| Edició núm. | Any: 12 | Notícies: | Fotografies: | Comentaris d'usuaris:

 01/01/2018

POBLACIONS » Benifaió » Esports » Homenatges i celebracions » Social

El Ayuntamiento de Benifaió homenajea a las gimnastas campeonas del Club Rítmica Roquette

A lo largo del 2017 han logrado subir a importantes pódiums de competiciones nacionales


._000498
El Ayuntamiento de Benifaió homenajeó el pasado jueves a las más de 50 gimnastas del Club Rítmica Roquette Benifaió que a lo largo del 2017 han logrado subir a importantes pódiums de competiciones nacionales.
Un total de ocho conjuntos recibieron de parte de la alcaldesa Marta Ortiz, el edil de deportes Jesús Rosaleny y miembros de la corporación, unas medallas como reconocimiento a los importantes éxitos deportivos logrados durante el año que ya decimos adiós.
En total el club benifaionense ha logrado a través de sus gimnastas seis oros, dos platas y un bronce en los distintos campeonatos nacionales compitiendo con grandes clubs.
La alcaldesa Marta Ortiz destacó en su discurso la gran trayectoria de un club que cuenta ya con más de tres décadas de existencia en Benifaió logrando “con mucho esfuerzo y constancia que el nombre de nuestro municipio este en lo más alto de la gimnasia rítmica”. Ortiz dio la enhorabuena a las gimnastas, equipo técnico y familiares ya que “el apoyo constante de las familias tanto en los duros entrenamientos como en los competitivos certámenes deportivos es crucial para estas gimnastas campeonas”.
Ayuntamiento de Benifaió
El Sis Doble no corregeix els escrits que rep. La reproducció d'aquest text és literal; fidel a les paraules, redacció , ortografia i sentit de l'autor/s
  • 0Comentaris
    Imprimir Enviar a un amic

Notícies similars

AFEGIR UN COMENTARI

Escriu en aquest camp el resultat de la suma, en xifra

És obligatori omplir aquesta casella amb un nick o nom real. No utilitzar la paraula "Anònim" o similars

La direcció no apareixerà públicament però ha de ser correcta; en cas contrari, no se editarà el comentari. Es comprobarà l'autenticitat del e-mail, encara que no se farà públic, seguint la nostra política de privacitat.

* El comentari pot tardar a aparéixer perquè ha de ser moderat per l'administrador. * Ens reservem el dret de no publicar o eliminar els comentaris que considerem de mal gust, il•lícits o contraris a la bona fe; així com els de contingut de caràcter racista, xenòfob, d'apologia al terrorisme o que atempten contra els drets humans. * EL SIS DOBLE no té per què compartir l'opinió de l'usuari, ni es fa responsable de les opinions abocades. * Es recomana no abusar de les majúscules ni d'abreviatures. * Els comentaris han de guardar relació amb el tema del qual tracta la notícia. * No s'admeten comentaris de caràcter publicitari.