| Edició núm. | Any: 12 | Notícies: | Fotografies: | Comentaris d'usuaris:

 15/09/2016

POBLACIONS » Almussafes » Social » Urbanisme, infraestructures i habitatge

El Ayuntamiento de Almussafes rehabilita cuatro inmuebles de promoción pública de la calle San José

La Consellera de Vivienda, Obras Públicas y Vertebración del Territorio, Mª José Salvador, se desplazará a las 13 horas de mañana viernes al municipio


._000006
La Consellera de Vivienda, Obras Públicas y Vertebración del Territorio, Mª José Salvador, se desplazará a las 13 horas de mañana viernes día 16 al municipio de Almussafes para visitar las viviendas sociales, antes de su entrega a las familias de la localidad con necesidades. El alcalde, Toni González, junto con la Corporación Municipal y la jefa del Servicio del Parque Público del EIGE (Entidad de Infraestructuras de la Generalitat), Mª Jesús Rodríguez, recibirán a la autoridad autonómica en la puerta del Ayuntamiento.
Con posterioridad, la comitiva se desplazará hasta los inmuebles, en cuyo proyecto de rehabilitación el Consistorio de Almussafes ha invertido 34.909 euros, donde los técnicos municipales y los del EIGE darán los detalles de las obras ejecutadas. La Conselleria d'Infraestructures, Territori i Medi Ambient acordó, en junio del 2014, la cesión gratuita al consistorio de Almussafes del edificio de promoción pública que alberga esos cuatro inmuebles, cuya construcción se realizó en la década de los 80 por parte de la Generalitat Valenciana, organismo que ostenta su titularidad.
Los trabajos de reforma de los cuatro pisos sin habitar de las fincas de protección oficial de la calle San José de Almussafes se emprendieron el pasado mes de mayo y, concluidas las obras, le corresponde a la Consellería la entrega de los mismos a las cuatro famílias en riesgo de exclusión social.
Ajuntament d'Almussafes


El Sis Doble no corregeix els escrits que rep. La reproducció d'aquest text és literal; fidel a les paraules, redacció , ortografia i sentit de l'autor/s
  • 0Comentaris
    Imprimir Enviar a un amic

Notícies similars

AFEGIR UN COMENTARI

Escriu en aquest camp el resultat de la suma, en xifra

És obligatori omplir aquesta casella amb un nick o nom real. No utilitzar la paraula "Anònim" o similars

La direcció no apareixerà públicament però ha de ser correcta; en cas contrari, no se editarà el comentari. Es comprobarà l'autenticitat del e-mail, encara que no se farà públic, seguint la nostra política de privacitat.

* El comentari pot tardar a aparéixer perquè ha de ser moderat per l'administrador. * Ens reservem el dret de no publicar o eliminar els comentaris que considerem de mal gust, il•lícits o contraris a la bona fe; així com els de contingut de caràcter racista, xenòfob, d'apologia al terrorisme o que atempten contra els drets humans. * EL SIS DOBLE no té per què compartir l'opinió de l'usuari, ni es fa responsable de les opinions abocades. * Es recomana no abusar de les majúscules ni d'abreviatures. * Els comentaris han de guardar relació amb el tema del qual tracta la notícia. * No s'admeten comentaris de caràcter publicitari.