| Edició núm. | Any: 12 | Notícies: | Fotografies: | Comentaris d'usuaris:

 18/01/2013

POBLACIONS » Fortaleny » Política

El alcalde de Fortaleny asegura que Rus lleva 5 años sin recibirle

Almudéver (PSOE) dice que ha solicitado cuatro veces reunirse con el presidente y que no le han contestado

elarmariodeamanda20121129
El alcalde de Fortaleny, Vicent Almudéver (PSOE), recordó ayer durante la inauguración de la reforma a la que ha sido sometida la primera planta de la casa consistorial que en la Diputación de Valencia no le reciben desde la época de Fernando Giner, quien dejó la presidencia del ente provincial en el año 2007.
En declaraciones a Levante-EMV, el primer edil se quejó de que desde que el actual presidente de la corporación, Alfonso Rus, accedió al cargo hace una legislatura y media, lleva cursadas hasta cuatro peticiones para entrevistarse con él sin que hasta la fecha nadie le haya respondido.
"No es que tenga unas ganas locas de que me reciban", aseguró, "pero en pueblos como el nuestro siempre hay algo que arreglar al margen de que nos den subvenciones como hacen con el resto de localidades". "Hoy mismo habíamos invitado al presidente Rus a la inauguración y no ha venido", se quejó en un tono cordial el primer munícipe socialista quien, no obstante, agradeció a la diputación su "cooperación" en las obras llevadas a cabo en el edificio municipal. Salva Vives.  Ver noticia en Levante-EMV
El Sis Doble no corregeix els escrits que rep. La reproducció d'aquest text és literal; fidel a les paraules, redacció , ortografia i sentit de l'autor/s
  • 0Comentaris
    Imprimir Enviar a un amic

Notícies similars

AFEGIR UN COMENTARI

Escriu en aquest camp el resultat de la suma, en xifra

És obligatori omplir aquesta casella amb un nick o nom real. No utilitzar la paraula "Anònim" o similars

La direcció no apareixerà públicament però ha de ser correcta; en cas contrari, no se editarà el comentari. Es comprobarà l'autenticitat del e-mail, encara que no se farà públic, seguint la nostra política de privacitat.

* El comentari pot tardar a aparéixer perquè ha de ser moderat per l'administrador. * Ens reservem el dret de no publicar o eliminar els comentaris que considerem de mal gust, il•lícits o contraris a la bona fe; així com els de contingut de caràcter racista, xenòfob, d'apologia al terrorisme o que atempten contra els drets humans. * EL SIS DOBLE no té per què compartir l'opinió de l'usuari, ni es fa responsable de les opinions abocades. * Es recomana no abusar de les majúscules ni d'abreviatures. * Els comentaris han de guardar relació amb el tema del qual tracta la notícia. * No s'admeten comentaris de caràcter publicitari.