| Edició núm. | Any: 12 | Notícies: | Fotografies: | Comentaris d'usuaris:

 11/03/2013

POBLACIONS » Alberic » Esports » Futbol

El Alberic se reencuentra con el triunfo ante el Racing Algemesí

Racing Algemesí, 1 - CE Alberic, 3


Los de Ricardo Sanz vuelven a saborear un triunfo tras más de cuatro meses sin ganar, además lo hicieron ganando un derbi ante un rival directo, siendo casualmente el Racing el último equipo al que habían conseguido ganar. El juvenil Andreu Garrigues se convirtió en el máximo protagonista al firmar un doblete pese a haber accedido al terreno de juego en el segundo tiempo. Los cuatro goles se marcaron en el último cuarto de hora y fueron obra de jugadores que empezaron el partido desde el banquillo. Desde el 27 de octubre no ganaba el Alberic, o lo que es lo mismo, poco más de cuatro meses sin probar el dulce sabor de la victoria. No obstante, los pupilos de Ricardo Sanz no han bajado los brazos en ningún momento desde entonces y finalmente han conseguido reencontrarse con la victoria, lográndolo precisamente frente al último equipo al que fueron capaces de ganar, por lo que se ha cumplido lo equivalente a una vuelta de un triunfo al otro.

Ficha del partido
Racing Algemesí: Jordi Bou; Breo, Kevin, Ferran, Colo (Edgar, 6'), Pelu, Juanvi (Desi, 69'), Jairo, Rubén Vicent, Nereu, José Moreno (Aitor, 70').
CE Alberic: Xuano; Salva, Brahim, Francés, Esteve, César, Andreu (Álex, 55'), Vicente González, Abnan (Andreu Garrigues, 49'), Richard (Escrivà, 82'), Víctor (Marc, 46').
Goles: 0-1 Andreu Garrigues (75'); 0-2 Escrivà (85'); 1-2 Aitor (86'); 1-3 Andreu Garrigues (89').
Árbitro: Rodríguez Castelló, Christopher; asistido en las bandas por García Calabuig, Pablo y García Ordiñana, Fernando. Amonestó por parte local a Ferran en dos ocasiones (42' y 66'), por lo que fue expulsado, al igual que Aitor (90'), el técnico local Xus Vendrell (90') y el segundo entrenador Raúl Gómez (90'), los tres por roja directa. En el combinado visitante vieron cartulina amarilla Adnan (31') y Richard (80').

Leer crónica completa del partido en Golsmedia
El Sis Doble no corregeix els escrits que rep. La reproducció d'aquest text és literal; fidel a les paraules, redacció , ortografia i sentit de l'autor/s
  • 0Comentaris
    Imprimir Enviar a un amic

Notícies similars

AFEGIR UN COMENTARI

Escriu en aquest camp el resultat de la suma, en xifra

És obligatori omplir aquesta casella amb un nick o nom real. No utilitzar la paraula "Anònim" o similars

La direcció no apareixerà públicament però ha de ser correcta; en cas contrari, no se editarà el comentari. Es comprobarà l'autenticitat del e-mail, encara que no se farà públic, seguint la nostra política de privacitat.

* El comentari pot tardar a aparéixer perquè ha de ser moderat per l'administrador. * Ens reservem el dret de no publicar o eliminar els comentaris que considerem de mal gust, il•lícits o contraris a la bona fe; així com els de contingut de caràcter racista, xenòfob, d'apologia al terrorisme o que atempten contra els drets humans. * EL SIS DOBLE no té per què compartir l'opinió de l'usuari, ni es fa responsable de les opinions abocades. * Es recomana no abusar de les majúscules ni d'abreviatures. * Els comentaris han de guardar relació amb el tema del qual tracta la notícia. * No s'admeten comentaris de caràcter publicitari.