| Edició núm. | Any: 12 | Notícies: | Fotografies: | Comentaris d'usuaris:

 16/06/2016

POBLACIONS » Cullera » Economia » Empreses » Social

'Cullera emprén en femení' incuba diversos negocis

La jornada organitzada per la regidoria d'Igualtat revela l'interés de diverses dones per dur a terme les seues iniciatives empresarials


._000438
La jornada 'Cullera emprén en femení', organitzada per la regidoria d'Igualtat que dirigix Francesca Ortiz, va desvetlar el dimecres l'interés de diverses dones de la ciutat per crear un negoci propi. Amb la participació de més de 40 persones, procedents de Cullera i altres poblacions com Mislata, l'Eliana, Manises o Guadassuar, a la finalització de la mateixa es van incubar diverses idees empresarials que en paraules d'Ortiz «tenim l'esperança que puguen consolidar-se en un futur».
Entre les possibilitats plantejades per les assistents, es va sospesar l'opció d'impulsar des d'un comerç d'artesania tradicional fins a la creació d'una xicoteta ciutat per a la Tercera Edat, segons van manifestar algunes de les interessades.
L'alcalde, Jordi Mayor, fou l'encarregat d'obrir el conjunt de ponències centrades a donar les eines necessàries per a aquelles dones interessades a cercar una eixida professional per compte propi. «Són moltes les dones preparades a les quals el mercat laboral, donada la situació actual, no els dóna opció. Per açò creiem que és important ajudar-les al fet que puguen emprendre un camí propi i desenvolupar una idea de negoci», va explicar.
Per la seua banda, el director general de Comerç, Natxo Costa, va anunciar la futura engegada d'una línia d'ajudes per a la creació d'empreses. El responsable autonòmic va contestar a totes i cadascuna de les preguntes plantejades per les assistents.
En la jornada es va oferir informació sobre el model cooperativista amb la presència de María José Granero Camallonga, responsable de desenvolupament empresarial cooperatiu de les comarques centrals de Fevecta. A més, també es van conéixer experiències innovadores en l'àmbit local de la mà de Regina Campos, presidenta de Fademur-PV.
Alma Alfonso, assessora jurídica d'ATA va llançar un missatge positiu enfront de la creença de les complicacions burocràtiques que comporta emprendre un negoci i Paqui Frías, d'assessorament empresarial del CEEI de València, va fer la seua contribució sobre les possibilitats empresarials reals i els recursos per a emprendre dels quals disposen les dones.
La coach de prestigi internacional Cristina Arozamena, directora de l'Institut de Coaching Empresarial de la Cambra de Comerç d'Alacant, va dinamitzar la sessió amb la seua estratègia de motivació i oferí a les dones claus per a potenciar la seua ment des d'una perspectiva positiva.
Totes les ponents es van posar a la disposició de les assistents per a guiar-los en el seu camí cap a la creació dels seus negocis.
Ortiz ha agraït a totes les participants el seu interés i ha destacat que la informació oferida «ha sigut molt pràctica» a més de subratllar que «també hem insuflat il•lusió a estes potencials emprenedores».
Ajuntament de Cullera



El Sis Doble no corregeix els escrits que rep. La reproducció d'aquest text és literal; fidel a les paraules, redacció , ortografia i sentit de l'autor/s
  • 0Comentaris
    Imprimir Enviar a un amic

Notícies similars

AFEGIR UN COMENTARI

Escriu en aquest camp el resultat de la suma, en xifra

És obligatori omplir aquesta casella amb un nick o nom real. No utilitzar la paraula "Anònim" o similars

La direcció no apareixerà públicament però ha de ser correcta; en cas contrari, no se editarà el comentari. Es comprobarà l'autenticitat del e-mail, encara que no se farà públic, seguint la nostra política de privacitat.

* El comentari pot tardar a aparéixer perquè ha de ser moderat per l'administrador. * Ens reservem el dret de no publicar o eliminar els comentaris que considerem de mal gust, il•lícits o contraris a la bona fe; així com els de contingut de caràcter racista, xenòfob, d'apologia al terrorisme o que atempten contra els drets humans. * EL SIS DOBLE no té per què compartir l'opinió de l'usuari, ni es fa responsable de les opinions abocades. * Es recomana no abusar de les majúscules ni d'abreviatures. * Els comentaris han de guardar relació amb el tema del qual tracta la notícia. * No s'admeten comentaris de caràcter publicitari.