| Edició núm. | Any: 12 | Notícies: | Fotografies: | Comentaris d'usuaris:

 29/05/2014

POBLACIONS » General » Política » Urbanisme, infraestructures i habitatge

Compromís porta als Ajuntaments de la Ribera una Moció sobre la N-332 i la CV-510

"Els mesos d’estiu es produeix el col•lapse, és impossible accedir a la N-332 sense jugar-se la vida"


._000293
Des  de  la  Sectorial  d’Infraestructures  de  Compromís  Ribera  del  Xúquer,  s’ha impulsat  la  presentació  de Mocions a tos els  poble  de la  Ribera,  on es demana una solució immediata per a la intersecció entre la N-332  i la CV-510 a Favara. Els mesos d’estiu es produeix el col•lapse, és impossible accedir a la N-332 sense jugar-se la vida i sense patir els embussos que es formen, tant per dins del poble, com el  desviament  que es  fa per fora de Favara. Les  cues, embossaments i accidents que estan patint les persones per accedir a la N-332, s’incrementen als mesos d’estiu, donat que la carretera connecta les  dos Riberes,  és la  via  per accedir a l’Hospital “La Ribera” i l’accés principal   a les platges. La Diputació de València fa més de 15 anys que inicià el  projecte de variants  de la CV-510,  acabant les  de Corbera i Llaurí,  però quan li ha tocat el  torn a Favara,  la cosa s’ha quedat en res. A més, des de sempre, el poble de Favara ha patit el trànsit de la carretera N-332, que travessava  per dins del  poble,  partint-lo  en dos, i  obligant  als  veïns a extremar precaucions,  tant a l’hora  de travessar-la com a vianants, com a l’hora d’incorporar-se amb vehicle. La paralització l’any 2.010 dels  10  Km de  l’autovia A-38 (Tram II Cullera-Favara- Variant  N-332) de manera indefinida, degut a les retallades dels Governs centrals, no ha fet més que allargar, sine die, la reivindicació que des de sempre s’ha vingut fent.
A més, la  posada en servei  del  braçal  “inacabat”  de l’A-38,  a l’entrada  a Cullera, per a connectar-lo amb la vella N-332, no ha fet més que convertir-se en un punt negre, on lamentablement,  els  accidents  no cessen. Des que s’ha  posat en marxa, el RACE ha comptabilitzat 23 accidents amb 8 morts i 30 ferits.
Cal remarcar també, que el  trànsit  a la  N-332, s’ha  vist  incrementat,  i més si  cap amb vehicles  pesats, donat al preus de la paral•lela AP-7, autopista de peatge, que “gràcies” als qui ens han governat tindrem, en principi, fins el 2.019.
Totes   aquestes  circumstàncies,   tenen   solució  si   els   qui   ens  governen  tenen voluntat. El  Diputat  de COMPROMÍS, Joan  Baldoví, va presentar  esmena  als Pressupostos Generals de l’Estat 2014, per a sol•licitar que s’inclogués la partida corresponent del Ministeri de Foment per a acabar l’Autovia A-38 Cullera-Favara. L’esmena NO  va ser admesa.
Aquesta   denúncia   l’hem   de  començar   des  dels   pobles,  des  de  les  persones afectades, i per això, des de COMPROMÍS, demanem als   Ajuntaments que s’impliquen, així com a l’Àrea de Carreteres de la Diputació de València, a les Corts i al Ministeri de Foment.
El  primer lloc on s’ha aprovat ha sigut a Alzira, per unanimitat. Des d’ací, agrair aquesta circumstància als grups municipals que ho han fet possible, i esperar que a la resta de pobles guanye la coherència per damunt de la demagògia.
Compromís Ribera del Xúquer
El Sis Doble no corregeix els escrits que rep. La reproducció d'aquest text és literal; fidel a les paraules, redacció , ortografia i sentit de l'autor/s
  • 0Comentaris
    Imprimir Enviar a un amic

Notícies similars

AFEGIR UN COMENTARI

Escriu en aquest camp el resultat de la suma, en xifra

És obligatori omplir aquesta casella amb un nick o nom real. No utilitzar la paraula "Anònim" o similars

La direcció no apareixerà públicament però ha de ser correcta; en cas contrari, no se editarà el comentari. Es comprobarà l'autenticitat del e-mail, encara que no se farà públic, seguint la nostra política de privacitat.

* El comentari pot tardar a aparéixer perquè ha de ser moderat per l'administrador. * Ens reservem el dret de no publicar o eliminar els comentaris que considerem de mal gust, il•lícits o contraris a la bona fe; així com els de contingut de caràcter racista, xenòfob, d'apologia al terrorisme o que atempten contra els drets humans. * EL SIS DOBLE no té per què compartir l'opinió de l'usuari, ni es fa responsable de les opinions abocades. * Es recomana no abusar de les majúscules ni d'abreviatures. * Els comentaris han de guardar relació amb el tema del qual tracta la notícia. * No s'admeten comentaris de caràcter publicitari.