| Edició núm. | Any: 12 | Notícies: | Fotografies: | Comentaris d'usuaris:

 03/12/2014

POBLACIONS » Llombai » Esports

Centenares de corredores participan en el Campeonato Autonómico de Orientación en Llombai

Las condiciones meteorológicas no evitan la participación de algunos de los mejores expertos de la modalidad


Algunos de los mejores orientadores por la montaña de la Comunitat Valenciana (una práctica que está en plena expansión) se dieron cita el domingo en Llombai a pesar de la lluvia. Se disputaba allí el Campeonato Autonómico de Larga Distancia, correspondiente a la decimoquinta prueba de la Liga Autonómica, organizada por el CC Valencia en colaboración con el Ayuntamiento de Llombai. Tuvieron un especial protagonismo los deportistas del CE Colivenc, logrando un buen número de triunfos en las múltiples categorías y modalidades en liza. Así, destacaron algunos orientadores como Antonia Sánchez, Rosa Casado, Amalia Galdón, Alicia Claramunt, María Soriano, Alicia Gil, Sara Vidal, Ángela Corcoles, Ana Camarasa, Vania Rico y Águeda Monfort (entre las mujeres) y Antonio Gil, Juanjo Tamarit, Jesús De Miguel, Alberto García, Raúl Sanjuán, Roger Casal, Álvaro García, Miguel Milvaquis, Enric Regidor, Jorge Pérez, Jordi Esteve, Ramón Parrilla y Roberto Pascual (entre los hombres).
Por las circunstancias dadas por las condiciones meteorológicas en el Campeonato Autonómico de Larga Distancia, la federación decidió entregar los diplomas del torneo en la próxima prueba del día 25 de enero de 2015, en Ibi. Los que así deseen, pueden solicitarlo previamente la obtención del diploma (en caso de becas u otros) enviando un mail a la dirección: [email protected].
Ayuntamiento de Llombai
El Sis Doble no corregeix els escrits que rep. La reproducció d'aquest text és literal; fidel a les paraules, redacció , ortografia i sentit de l'autor/s
  • 0Comentaris
    Imprimir Enviar a un amic

Notícies similars

AFEGIR UN COMENTARI

Escriu en aquest camp el resultat de la suma, en xifra

És obligatori omplir aquesta casella amb un nick o nom real. No utilitzar la paraula "Anònim" o similars

La direcció no apareixerà públicament però ha de ser correcta; en cas contrari, no se editarà el comentari. Es comprobarà l'autenticitat del e-mail, encara que no se farà públic, seguint la nostra política de privacitat.

* El comentari pot tardar a aparéixer perquè ha de ser moderat per l'administrador. * Ens reservem el dret de no publicar o eliminar els comentaris que considerem de mal gust, il•lícits o contraris a la bona fe; així com els de contingut de caràcter racista, xenòfob, d'apologia al terrorisme o que atempten contra els drets humans. * EL SIS DOBLE no té per què compartir l'opinió de l'usuari, ni es fa responsable de les opinions abocades. * Es recomana no abusar de les majúscules ni d'abreviatures. * Els comentaris han de guardar relació amb el tema del qual tracta la notícia. * No s'admeten comentaris de caràcter publicitari.