| Edició núm. | Any: 12 | Notícies: | Fotografies: | Comentaris d'usuaris:

 01/03/2013

POBLACIONS » Carcaixent » Política » Successos

Carcaixent se suma a la revocación del indulto del conductor 'kamikaze'

La moción se aprobó en el Pleno de manera unánime por todo los grupos políticos

a#lziramusical20121220
El Ayuntamiento de Carcaixent se ha posicionado en contra del indulto concedido por el Consejo de Ministros contra el “Kamikaze” que acabó con la vida del joven de Alzira, Jose Alfredo Dolz. Así lo han aprobado, de forma unánime, todos los grupos políticos esta noche en el Pleno celebrado en esta localidad.
La moción, presentada por el Grupo Municipal Popular, tenía por objetivo la revocación del acuerdo de Consejo de Ministros por el que se adoptó está medida de gracia al conductor homicida que acabó con el joven de Alzira en 2003.
El Ayuntamiento de Carcaixent se suma así al trabajo que está realizando la familia Dolz para que se revoque el Real Decreto, fechado el pasado 7 de diciembre de 2012, que conmuta la pena de cárcel por una multa de seis euros diarios durante dos años con la condición de que el conductor abone las indemnizaciones que se recogen en la sentencia, así como también que no cometa ningún otro delito en los próximos cinco años.
Ajuntament de Carcaixent
El Sis Doble no corregeix els escrits que rep. La reproducció d'aquest text és literal; fidel a les paraules, redacció , ortografia i sentit de l'autor/s
  • 1Comentaris
    Imprimir Enviar a un amic

Notícies similars

AFEGIR UN COMENTARI

Escriu en aquest camp el resultat de la suma, en xifra

És obligatori omplir aquesta casella amb un nick o nom real. No utilitzar la paraula "Anònim" o similars

La direcció no apareixerà públicament però ha de ser correcta; en cas contrari, no se editarà el comentari. Es comprobarà l'autenticitat del e-mail, encara que no se farà públic, seguint la nostra política de privacitat.

* El comentari pot tardar a aparéixer perquè ha de ser moderat per l'administrador. * Ens reservem el dret de no publicar o eliminar els comentaris que considerem de mal gust, il•lícits o contraris a la bona fe; així com els de contingut de caràcter racista, xenòfob, d'apologia al terrorisme o que atempten contra els drets humans. * EL SIS DOBLE no té per què compartir l'opinió de l'usuari, ni es fa responsable de les opinions abocades. * Es recomana no abusar de les majúscules ni d'abreviatures. * Els comentaris han de guardar relació amb el tema del qual tracta la notícia. * No s'admeten comentaris de caràcter publicitari.