| Edició núm. | Any: 12 | Notícies: | Fotografies: | Comentaris d'usuaris:

 01/03/2013

POBLACIONS » Carcaixent » Religió i culte

Carcaixent celebra hoy el día en honor de Jesús de Medinaceli

La imagen de Jesús de Medinaceli de Carcaixent es un paso único en la Ribera, la imagen nace de las manos de un gran escultor ubetense D. Antonio Espadas Carrasco

elenastyl20121128
Coincidiendo con las celebraciones a lo largo de todo el País para conmemorar la Festividad del Santísimo Cristo de Medinaceli.
La Cofradía de Jesús de Medinaceli de Carcaixent tiene previstos por primera vez unos actos en su honor para los días 27, 28 de febrero y 1 de marzo.
A las 19:30 H. De hoy en la iglesia San Francisco de Paula ( La Muntayeta ) tendrá lugar el 2º Solemne Triduo de preparación a la Fiesta en Honor a JESÚS DE MEDINACELI.
El Viernes 1 de Marzo día del SANTISIMO CRISTO DE MEDINACELI, llegamos al final del Triduo.
Jornada de mucha actividad al culto de la imagen, pues a lo largo del todo el día, toda persona que lo desee podrá acercarse un poco más a la imagen, para realizar el besa-pies.
A las 19:30 H tendrá lugar la Solemne Eucaristía en su Honor.
A las 20:30 H Solemne procesión de la imagen de NUESTRO PADRE JESÚS DE MEDINACELI DE CARCAIXENT.
( Toda persona que desee acompañar a la imagen en procesión podrá hacerlo ).
La Procesión estará presidida por miembros de la Corporación Local, Eclesiástica, Junta de Hermandades y Cofradías de Carcaixent, Cofradía ¨LA DOLOROSA¨ de Benifairó de la Valldigna, Cuerpo de la Guardia Civil y Policia Local de Carcaixent.

La Procesión tendrá el siguiente itinerario:
Desde la salida de la iglesia San Francisco de Paula (Muntayeta ) en la calle Huerta, San Pedro, José Vidal Canet, Baixada dels Magraners, Ramón y Cajal, La Vall, San Pascual, Cristo, San Pablo, Gandia hasta la iglesia.
Cofradía Jesús de Medinaceli Carcaixent
 

El Sis Doble no corregeix els escrits que rep. La reproducció d'aquest text és literal; fidel a les paraules, redacció , ortografia i sentit de l'autor/s
  • 0Comentaris
    Imprimir Enviar a un amic

Notícies similars

AFEGIR UN COMENTARI

Escriu en aquest camp el resultat de la suma, en xifra

És obligatori omplir aquesta casella amb un nick o nom real. No utilitzar la paraula "Anònim" o similars

La direcció no apareixerà públicament però ha de ser correcta; en cas contrari, no se editarà el comentari. Es comprobarà l'autenticitat del e-mail, encara que no se farà públic, seguint la nostra política de privacitat.

* El comentari pot tardar a aparéixer perquè ha de ser moderat per l'administrador. * Ens reservem el dret de no publicar o eliminar els comentaris que considerem de mal gust, il•lícits o contraris a la bona fe; així com els de contingut de caràcter racista, xenòfob, d'apologia al terrorisme o que atempten contra els drets humans. * EL SIS DOBLE no té per què compartir l'opinió de l'usuari, ni es fa responsable de les opinions abocades. * Es recomana no abusar de les majúscules ni d'abreviatures. * Els comentaris han de guardar relació amb el tema del qual tracta la notícia. * No s'admeten comentaris de caràcter publicitari.