| Edició núm. | Any: 12 | Notícies: | Fotografies: | Comentaris d'usuaris:

 23/10/2018

POBLACIONS » General » Animals » General » Successos

Brutal maltrato a un jabalí que es usado para entrenar a perros 'de agarre'

Advertencia: esta entrada contiene un vídeo con imágenes muy duras que pueden herir tu sensibilidad


El Partido Animalista PACMA batallará para que la brutal paliza a un jabalí en Simat de la Valldigna (Valencia) no quede impune. El caso se ha conocido tras la publicación de un vídeo en Internet en el que varias personas están presentes cuando un jabato encerrado en un patio es destrozado por dos perros. Este vídeo se ha hecho viral en pocas horas y el presunto autor ha sido detenido por la Guardia Civil y puesto en libertad tras prestar declaración. El vídeo refleja algo muy parecido a los entrenamientos que algunos cazadores realizan con los perros que ellos mismos llaman “de agarre”.
PACMA pondrá toda la información al servicio de la Fiscalía de Medio Ambiente para que todo el peso de la Ley recaiga sobre los autores, que en el peor de los casos se enfrentarán a penas de entre 6 a 18 meses de prisión y a una inhabilitación de entre 2 a 4 años para convivir con animales. De nuevo, el Partido Animalista llama la atención sobre la necesidad de endurecer las penas por maltrato animal, debido al excesivo número de casos de violencia contra los animales que se producen a diario. PACMA e sel único partido político que se posiciona a favor del fin de la caza y seguirá impulsando su Ley General de Protección y Bienestar de los Animales (Ley Cero) que sanciona gravemente conductas como estas.
PACMA
 
El vídeo contiene imágenes muy duras que pueden herir tu sensibilidad
 



 


El Sis Doble no corregeix els escrits que rep. La reproducció d'aquest text és literal; fidel a les paraules, redacció , ortografia i sentit de l'autor/s
  • 1Comentaris
    Imprimir Enviar a un amic

Notícies similars

AFEGIR UN COMENTARI

Escriu en aquest camp el resultat de la suma, en xifra

És obligatori omplir aquesta casella amb un nick o nom real. No utilitzar la paraula "Anònim" o similars

La direcció no apareixerà públicament però ha de ser correcta; en cas contrari, no se editarà el comentari. Es comprobarà l'autenticitat del e-mail, encara que no se farà públic, seguint la nostra política de privacitat.

* El comentari pot tardar a aparéixer perquè ha de ser moderat per l'administrador. * Ens reservem el dret de no publicar o eliminar els comentaris que considerem de mal gust, il•lícits o contraris a la bona fe; així com els de contingut de caràcter racista, xenòfob, d'apologia al terrorisme o que atempten contra els drets humans. * EL SIS DOBLE no té per què compartir l'opinió de l'usuari, ni es fa responsable de les opinions abocades. * Es recomana no abusar de les majúscules ni d'abreviatures. * Els comentaris han de guardar relació amb el tema del qual tracta la notícia. * No s'admeten comentaris de caràcter publicitari.