| Edició núm. | Any: 11 | Notícies: | Fotografies: | Comentaris d'usuaris:

 11/10/2012

POBLACIONS » Villanueva de Castellón » Política » Servicis públics

Bonig: "La reestructuración de FGV no contempla el cierre de ninguna línea en servicio"

En la reunión han estado presentes los alcaldes de la mayoría de municipios por los que discurre la Línea 1 en La Ribera como son Villanueva de Castellón, Carlet, Massalavés, Benimodo, l'Alcúdia y Alberic

La consellera de Infraestraucturas, Territorio y Medio Ambiente, Isabel Bonig, ha recalcado, en una nueva reunión que ha mantenido con alcaldes de las comarcas de La Ribera y L'Horta, que "el proceso de reestructuración que afronta Ferrocarrils de la Generalitat Valenciana (FGV) no incluye el cierre de ninguna línea en servicio de la red de Metrovalencia y por lo tanto la Línea 1 seguirá funcionando".
Para la consellera, "el proceso que afecta a FGV tiene como objetivo ganar en eficiencia, al igual que en el conjunto del sector público autonómico". "Mediante este proceso de racionalización --ha apuntado-- se garantiza la viabilidad de FGV y el servicio que diariamente presta a miles de valencianos, el objetivo es ser más eficientes en todos los ámbitos de gestión de la empresa".
En este contexto, la titular de Infraestructuras ha explicado que "FGV ya ha dado pasos en esta línea de racionalización del gasto y en febrero de este año ya presentó un nuevo Plan de Servicios para ajustar la oferta a la demanda y ser más eficientes pero manteniendo el servicio de metro y tranvía en todas sus líneas".
En la reunión han estado presentes los alcaldes de la mayoría de municipios por los que discurre la Línea 1 en La Ribera como son Villanueva de Castellón, Carlet, Massalavés, Benimodo, l'Alcúdia, Alberic y Picassent (único municipio presente perteneciente a la comarca de L'Horta Sud), así como el director general de Transporte y Logística, Carlos Eleno, y la directora gerente de FGV, Marisa Gracia, ha detallado la Generalitat en un comunicado.  Leer noticia completa en La Vanguardia
El Sis Doble no corregeix els escrits que rep. La reproducció d'aquest text és literal; fidel a les paraules, redacció , ortografia i sentit de l'autor/s
  • 0Comentaris
    Imprimir Enviar a un amic

Notícies similars

AFEGIR UN COMENTARI

Escriu en aquest camp el resultat de la suma, en xifra

És obligatori omplir aquesta casella amb un nick o nom real. No utilitzar la paraula "Anònim" o similars

La direcció no apareixerà públicament però ha de ser correcta; en cas contrari, no se editarà el comentari. Es comprobarà l'autenticitat del e-mail, encara que no se farà públic, seguint la nostra política de privacitat.

* El comentari pot tardar a aparéixer perquè ha de ser moderat per l'administrador. * Ens reservem el dret de no publicar o eliminar els comentaris que considerem de mal gust, il•lícits o contraris a la bona fe; així com els de contingut de caràcter racista, xenòfob, d'apologia al terrorisme o que atempten contra els drets humans. * EL SIS DOBLE no té per què compartir l'opinió de l'usuari, ni es fa responsable de les opinions abocades. * Es recomana no abusar de les majúscules ni d'abreviatures. * Els comentaris han de guardar relació amb el tema del qual tracta la notícia. * No s'admeten comentaris de caràcter publicitari.