| Edició núm. | Any: 12 | Notícies: | Fotografies: | Comentaris d'usuaris:

 07/08/2017

POBLACIONS » Benifaió

Benifaió abre las fiestas con la Presentación de la Reina Ana Boiza Araque

Ana animó en su intervención a todo el pueblo a 'salir a la calle y disfrutar de cada acto programado'


._000477
Benifaió abrió de forma oficial sus Fiestas Patronales 2017 el pasado viernes con la Presentación de la joven Ana Boiza Araque como Reina de las Fiestas de Benifaió en la Plaza Mayor. La antecesora en el cargo, Clara Llácer, impuso a Ana la corona y la banda que la acreditan ya como la máxima representante festiva del municipio. Un evento, presidido por la alcaldesa de Benifaió Marta Ortiz y la concejal de fiestas Júlia Manuel. Ya coronada, Ana animó en su intervención a todo el pueblo a “salir a la calle y disfrutar de cada acto programado”.
La edil de fiestas Júlia Manuel habló en su discurso de que a partir de ese momento “ya han llegado las fiestas que tanto esperábamos, es momento de disfrutarlas todos juntos, nuestro trabajo no tendría sentido sin vuestra participación”.
Por último, la alcaldesa Marta Ortiz animó a los vecinos a participar. “La fiesta ya está en la calle, la tradición, la cultura, el fuego, las cenas, las procesiones, las noches de música, espectáculos, teatros, los juegos para los más pequeños. Tenemos una programación de todo y para todos”. Así hasta el día 22 de agosto Benifaió tiene por delante un amplio programa festivo dirigido a todos los sectores de edad. 
Ajuntament de Benifaió
El Sis Doble no corregeix els escrits que rep. La reproducció d'aquest text és literal; fidel a les paraules, redacció , ortografia i sentit de l'autor/s
  • 0Comentaris
    Imprimir Enviar a un amic

Notícies similars

AFEGIR UN COMENTARI

Escriu en aquest camp el resultat de la suma, en xifra

És obligatori omplir aquesta casella amb un nick o nom real. No utilitzar la paraula "Anònim" o similars

La direcció no apareixerà públicament però ha de ser correcta; en cas contrari, no se editarà el comentari. Es comprobarà l'autenticitat del e-mail, encara que no se farà públic, seguint la nostra política de privacitat.

* El comentari pot tardar a aparéixer perquè ha de ser moderat per l'administrador. * Ens reservem el dret de no publicar o eliminar els comentaris que considerem de mal gust, il•lícits o contraris a la bona fe; així com els de contingut de caràcter racista, xenòfob, d'apologia al terrorisme o que atempten contra els drets humans. * EL SIS DOBLE no té per què compartir l'opinió de l'usuari, ni es fa responsable de les opinions abocades. * Es recomana no abusar de les majúscules ni d'abreviatures. * Els comentaris han de guardar relació amb el tema del qual tracta la notícia. * No s'admeten comentaris de caràcter publicitari.