| Edició núm. | Any: 12 | Notícies: | Fotografies: | Comentaris d'usuaris:

 28/09/2015

POBLACIONS » General » Articulistes » Atletisme » Esports » Toni Gordó

Ayer finalizó en Carlet el V Circuito Cajamar Ribera de Xúquer

El equipo campeón del circuito ha sido el Caixa Rural de Algemesí




En Carlet, este domingo, 27 de septiembre, con la XXIII VOLTA A PEU A CARLET 2015 ha terminado el  V CIRCUITO CAJAMAR RIBERA DE XÚQUER 2015.  En esta prueba, han participado en las categorías infantiles alrededor de 400 niños.  La absoluta ha empezado a las 11:00 horas con un circuito semiurbano de 10 km.  De los 615 corredores, la primera en cruzar la meta ha sido Bouchra Marzouki del C.A.Guadassuar Maskokotas en 38'03".  El primer hombre también ha sido del C.A.Guadassuar Maskokotas, Chaoni Amine en 32'45" seguido de cerca por  Andrés Micó Martínez del C.A.Bikila a 9 segundos.  El alzireño Albert Sangil Boj, ha sido 5º de la general;  pero con este resultado ha quedado vencedor del  V CIRCUITO CAJAMAR RIBERA DE XÚQUER 2015 absoluto, y en su categoría de senior masculino.  El mejor del C.A.Alzira, ha sido Abel Signes Rodríguez con 38'30". 
Por equipos en el V CIRCUITO CAJAMAR RIBERA DE XÚQUER 2015 han vencido el Caixa Rural de Algemesí, segundo el C.A. Els Coixos de Carlet, seguido por C.A.L'Alcudia.  El C.A.Alzira ha quedado duodécimo.  La gala final se celebrará en Algemesí con la entrega de trofeos y obsequios a los atletas participantes que hallan realizado el mínimo de pruebas estipulado en el reglamento.
Hoy he corrido como homenaje póstumo a mi amigo de Carlet; Arturo Ortiz Peris que en gloria esté (hosanna...), con la camiseta que me regaló, y que en la edición anterior por motivos de salud la llevé haciendo una de mis aficiones, la fotografía periodística o de eventos deportivos. Hoy he podido correr como viene siendo habitual en mí, por sensaciones en recuerdo a esa bellísima persona. Tal vez necesitaría un poco más de tiempo para entrenar como me gustaría, todo llegará.
Toni Gordó
 
El Sis Doble no corregeix els escrits que rep. La reproducció d'aquest text és literal; fidel a les paraules, redacció , ortografia i sentit de l'autor/s
  • 0Comentaris
    Imprimir Enviar a un amic

Notícies similars

AFEGIR UN COMENTARI

Escriu en aquest camp el resultat de la suma, en xifra

És obligatori omplir aquesta casella amb un nick o nom real. No utilitzar la paraula "Anònim" o similars

La direcció no apareixerà públicament però ha de ser correcta; en cas contrari, no se editarà el comentari. Es comprobarà l'autenticitat del e-mail, encara que no se farà públic, seguint la nostra política de privacitat.

* El comentari pot tardar a aparéixer perquè ha de ser moderat per l'administrador. * Ens reservem el dret de no publicar o eliminar els comentaris que considerem de mal gust, il•lícits o contraris a la bona fe; així com els de contingut de caràcter racista, xenòfob, d'apologia al terrorisme o que atempten contra els drets humans. * EL SIS DOBLE no té per què compartir l'opinió de l'usuari, ni es fa responsable de les opinions abocades. * Es recomana no abusar de les majúscules ni d'abreviatures. * Els comentaris han de guardar relació amb el tema del qual tracta la notícia. * No s'admeten comentaris de caràcter publicitari.