| Edició núm. | Any: 12 | Notícies: | Fotografies: | Comentaris d'usuaris:

 26/11/2014

POBLACIONS » Alzira » Articulistes » Entrevistes » J.M.O. » Social

Ángel Sánchez, hasta hace unos días director general de la ONCE, visitó la delegación de la Ribera en Alzira

Detalló en una entrevista a El Seis Doble la convocatoria de elecciones para elegir a los Consejos Territoriales y al Consejo General de la ONCE


._000006

Entrevista a Ángel Sánchez Cánovas


 
El Pleno del Consejo General de la ONCE ha aprobado la convocatoria de elecciones el próximo 4 de diciembre para renovar a sus Consejos Territoriales y del propio Consejo General. Se trata de la décima cita electoral que inicia la ONCE en su etapa democrática desde 1982, la que posibilitará a las personas ciegas o con discapacidad visual grave afiliadas a la Organización, mayores de edad, "elegir a sus representantes en los órganos internos de representación", según nos comentó a El Seis Doble en una entrevista en exclusiva, Ángel Sánchez Cánovas, ex director general y ahora candidato por Unión Progresista.
Con una sala completamente abarrotada, Ángel Sánchez hizo un repaso de cuáles son los pilares básicos del programa de Unidad Progresista; destacó “la ilusión con proyecto y el compromiso con las personas” en una charla en la que hizo hincapié sobre todo en la participación. “Cada voto cuenta y cada voto significa mucho para los que estuvieron, están y estarán en la familia de la ONCE”.
También nos aseguró que hacia aproximadamente veintiún años que no venia por la comarca de la Ribera y ha quedado encantado por la cantidad de asistentes a su charla, compañeros y compañeras que considera su familia; la gran familia de la ONCE.
J.M.O.
El Sis Doble no corregeix els escrits que rep. La reproducció d'aquest text és literal; fidel a les paraules, redacció , ortografia i sentit de l'autor/s
  • 0Comentaris
    Imprimir Enviar a un amic

Notícies similars

AFEGIR UN COMENTARI

Escriu en aquest camp el resultat de la suma, en xifra

És obligatori omplir aquesta casella amb un nick o nom real. No utilitzar la paraula "Anònim" o similars

La direcció no apareixerà públicament però ha de ser correcta; en cas contrari, no se editarà el comentari. Es comprobarà l'autenticitat del e-mail, encara que no se farà públic, seguint la nostra política de privacitat.

* El comentari pot tardar a aparéixer perquè ha de ser moderat per l'administrador. * Ens reservem el dret de no publicar o eliminar els comentaris que considerem de mal gust, il•lícits o contraris a la bona fe; així com els de contingut de caràcter racista, xenòfob, d'apologia al terrorisme o que atempten contra els drets humans. * EL SIS DOBLE no té per què compartir l'opinió de l'usuari, ni es fa responsable de les opinions abocades. * Es recomana no abusar de les majúscules ni d'abreviatures. * Els comentaris han de guardar relació amb el tema del qual tracta la notícia. * No s'admeten comentaris de caràcter publicitari.