| Edició núm. | Any: 12 | Notícies: | Fotografies: | Comentaris d'usuaris:

 07/02/2014

POBLACIONS » Alzira » Política » Urbanisme, infraestructures i habitatge

Alzira multa con 350 euros a quienes tiran las cáscaras de pipas a la calle

Un policía impuso cuatro denuncias en la plaza Mayor por una infracción contra la limpieza viaria


._000256
El gesto automático de comer pipas y lanzar las cáscaras al suelo puede convertir los paquetes que cuatro personas, tres de ellas menores, devoraban el pasado 15 de enero en un banco de la plaza Mayor de Alzira en los más caros de la historia.
Un agente de la Policía Local formalizó sendas denuncias por una infracción de la Ordenanza Municipal de Limpieza Urbana y los cuatro implicados se enfrentan a sanciones que pueden alcanzar los 350 euros, según la propuesta incluida en el expediente.
La ordenanza municipal prohíbe expresamente «tirar y abandonar en la vía pública toda clase de productos que puedan deteriorar el aspecto de la limpieza de la ciudad» y, aunque es poco frecuente cursar denuncias por arrojar pieles de pilas a la calle, la concejal de Servicios Públicos, Lola Ortega, aseguró ayer que no es la primera vez que se impone una sanción de este tipo. La edil indicó que la denuncia se impuso en una zona próxima a los columpios de la plaza donde, en ocasiones, la policía realiza una especial vigilancia al detectar la concentración de grupos de jóvenes que incluso molestan a los más pequeños que disfrutan de la zona de recreo. El autor del texto es P.F. Leer noticia completa y ver hilo de debate en Levante-EMV.

Febrero  2014  – Todas las noticias de Alzira – Clic aquí
 
El Sis Doble no corregeix els escrits que rep. La reproducció d'aquest text és literal; fidel a les paraules, redacció , ortografia i sentit de l'autor/s
  • 13Comentaris
    Imprimir Enviar a un amic

Notícies similars

AFEGIR UN COMENTARI

Escriu en aquest camp el resultat de la suma, en xifra

És obligatori omplir aquesta casella amb un nick o nom real. No utilitzar la paraula "Anònim" o similars

La direcció no apareixerà públicament però ha de ser correcta; en cas contrari, no se editarà el comentari. Es comprobarà l'autenticitat del e-mail, encara que no se farà públic, seguint la nostra política de privacitat.

* El comentari pot tardar a aparéixer perquè ha de ser moderat per l'administrador. * Ens reservem el dret de no publicar o eliminar els comentaris que considerem de mal gust, il•lícits o contraris a la bona fe; així com els de contingut de caràcter racista, xenòfob, d'apologia al terrorisme o que atempten contra els drets humans. * EL SIS DOBLE no té per què compartir l'opinió de l'usuari, ni es fa responsable de les opinions abocades. * Es recomana no abusar de les majúscules ni d'abreviatures. * Els comentaris han de guardar relació amb el tema del qual tracta la notícia. * No s'admeten comentaris de caràcter publicitari.