| Edició núm. | Any: 11 | Notícies: | Fotografies: | Comentaris d'usuaris:

 26/02/2016

POBLACIONS » Alzira » Falles » Festes » Política

Alzira | La primera 'mascletà' de estas fallas se disparó en el último pleno

¿Quién es el responsable de que Alzira no tenga "mascletadas" aéreas?


ECOS DEL PLENO

La última sesión plenaria celebrada este pasado miércoles vivió unos momentos de tensión por un enfrentamiento verbal entre Isabel Aguilar y Chelo Martínez. Diego Gómez, como presidente del pleno, tuvo que intervenir en varias ocasiones para llamar al orden y calmar los nervios.
Chelo Martínez, del Partido Popular, preguntó sobre el estado del expediente que determina si las "mascletadas" pueden o no ser aéreas y matizó "que se cuente la verdad". Opinó que Aguilar es la responsable de que Alzira no tenga unas "mascletadas" en condiciones.
Isabel Aguilar se mostró molesta por haber oído desde la oposición, durante todo el Pleno, según su versión, expresiones como "mentirosos", "mentiras"... a lo que contestó que "tienen la cara muy dura y no tienen vergüenza". Acusó al Partido Popular de no haber solucionado nada referente a los casales falleros durante doce años. En referencia a la situación del expediente que autorice las "mascletadas" aéreas dijo que no se ha solucionado desde Conselleria porque el Partido Popular no ha sabido hacer la debida gestión; ustedes "ni se enteraron", quiso aclarar.
Así mismo dejó entrever otra cuestión con una pregunta que dejó en el aire: "¿No le extraña que las "mascletadas" tengan que ser pagadas este año por el Ayuntamiento?
E6D



Todas las noticias de Alzira en www.elseisdoble.com


El Sis Doble no corregeix els escrits que rep. La reproducció d'aquest text és literal; fidel a les paraules, redacció , ortografia i sentit de l'autor/s
  • 3Comentaris
    Imprimir Enviar a un amic

Notícies similars

AFEGIR UN COMENTARI

Escriu en aquest camp el resultat de la suma, en xifra

És obligatori omplir aquesta casella amb un nick o nom real. No utilitzar la paraula "Anònim" o similars

La direcció no apareixerà públicament però ha de ser correcta; en cas contrari, no se editarà el comentari. Es comprobarà l'autenticitat del e-mail, encara que no se farà públic, seguint la nostra política de privacitat.

* El comentari pot tardar a aparéixer perquè ha de ser moderat per l'administrador. * Ens reservem el dret de no publicar o eliminar els comentaris que considerem de mal gust, il•lícits o contraris a la bona fe; així com els de contingut de caràcter racista, xenòfob, d'apologia al terrorisme o que atempten contra els drets humans. * EL SIS DOBLE no té per què compartir l'opinió de l'usuari, ni es fa responsable de les opinions abocades. * Es recomana no abusar de les majúscules ni d'abreviatures. * Els comentaris han de guardar relació amb el tema del qual tracta la notícia. * No s'admeten comentaris de caràcter publicitari.