| Edició núm. | Any: 12 | Notícies: | Fotografies: | Comentaris d'usuaris:

 02/04/2016

POBLACIONS » Alzira » Educació i formació » Política

Alzira creará una comisión municipal contra el acoso escolar

María José Llopis: "Las medidas necesarias para evitar el acoso escolar no deben quedarse sólo en un voto por unanimidad"


El grupo parlamentario autonómico de Ciudadanos trasladó al Pleno de las Cortes una moción contra el acoso escolar que fue aprobada por unanimidad. Desde Ciudadanos Alzira han querido adaptarla al ámbito local. Por ello, en una reciente sesión plenaria, María José Llopis quiso matizar que el plan contiene "un conjunto de medidas para ejecutar que emplazamos al equipo de Gobierno a que no se queden en un voto por unanimidad, sino para emplazarnos y tratarlas".
José Grau, PSOE, concejal de Educación e Infancia, quiso aclarar que se pueden tomar medidas al respecto, aunque son los centros escolares los que tienen un protocolo de actuación y son estos los que comunican a Conselleria cualquier incidente, sin pasar el asunto por el Ayuntamiento. "Se pueden llevar a cabo tareas de prevención, pero es difícil en cuanto a la intervención", aclaró. Estuvo de acuerdo en crear una comisión que trate el acoso escolar en nuestra ciudad.
Bernat Ríos (PP) apuntó que por la complicación que conlleva el tema del el acoso escolar, "la comisión municipal debería estar formada en buena parte por profesores, psicólogos, mediadores; en definitiva, gente que pueda saber del asunto, ya que son asuntos complicados de detectar y de solventar".




Todas las noticias de Alzira en www.elseisdoble.com



El Sis Doble no corregeix els escrits que rep. La reproducció d'aquest text és literal; fidel a les paraules, redacció , ortografia i sentit de l'autor/s
  • 0Comentaris
    Imprimir Enviar a un amic

Notícies similars

AFEGIR UN COMENTARI

Escriu en aquest camp el resultat de la suma, en xifra

És obligatori omplir aquesta casella amb un nick o nom real. No utilitzar la paraula "Anònim" o similars

La direcció no apareixerà públicament però ha de ser correcta; en cas contrari, no se editarà el comentari. Es comprobarà l'autenticitat del e-mail, encara que no se farà públic, seguint la nostra política de privacitat.

* El comentari pot tardar a aparéixer perquè ha de ser moderat per l'administrador. * Ens reservem el dret de no publicar o eliminar els comentaris que considerem de mal gust, il•lícits o contraris a la bona fe; així com els de contingut de caràcter racista, xenòfob, d'apologia al terrorisme o que atempten contra els drets humans. * EL SIS DOBLE no té per què compartir l'opinió de l'usuari, ni es fa responsable de les opinions abocades. * Es recomana no abusar de les majúscules ni d'abreviatures. * Els comentaris han de guardar relació amb el tema del qual tracta la notícia. * No s'admeten comentaris de caràcter publicitari.