| Edició núm. | Any: 12 | Notícies: | Fotografies: | Comentaris d'usuaris:

 19/03/2013

POBLACIONS » Alzira » Articulistes » Falles » Valcano

Alrededor de 7.000 falleros y falleras engalanaron ayer en Alzira a la Virgen del Lluch

Este año, el manto, representa el vestido de una fallera


Ayer se celebró en Alzira la ofrenda de flores a Nuestra Señora del Lluch, patrona de la ciudad. Los falleros y falleras de todas las comisiones desfilaron con seriedad y respeto en este acto típico de las fiestas Josefinas.
Los participantes en este evento se vistieron con sus mejores galas para obsequiar a la Virgen del Lluch con numerosos ramos, cestas y adornos florales. Este año, el manto, representa el vestido de una fallera. Por la parte delantera el delantal con los bordados del contorno y en el centro la llave de la ciudad; en la parte trasera se puede ver el lazo del delantal y la parte trasera del vestido; para ello se han usado aproximadamente unos 3.000 ramos.
Se calcula que los falleros y falleras que participaron ayer rondan los 7.000, siendo el porcentaje mayor en mujeres. La comitiva desfiló por delante del palco de autoridades situado en la Plaza Mayor de Alzira, que estuvo presidido por la alcaldesa de la localidad, Elena Bastidas; el concejal de Fiestas, Rafael Fita; el presidente de la Junta Local Fallera de Alzira, Vicente Muñoz, y las falleras mayores de este año Paula March y María Sanchis acompañadas, en esta ocasión por Eva María Papi Elugio, bellea del foc infantil de Alicante.
Valcano
 
Marzo 2013 - Todas las noticias de Alzira - Clic aquí
 
El Sis Doble no corregeix els escrits que rep. La reproducció d'aquest text és literal; fidel a les paraules, redacció , ortografia i sentit de l'autor/s
  • 1Comentaris
    Imprimir Enviar a un amic

Notícies similars

AFEGIR UN COMENTARI

Escriu en aquest camp el resultat de la suma, en xifra

És obligatori omplir aquesta casella amb un nick o nom real. No utilitzar la paraula "Anònim" o similars

La direcció no apareixerà públicament però ha de ser correcta; en cas contrari, no se editarà el comentari. Es comprobarà l'autenticitat del e-mail, encara que no se farà públic, seguint la nostra política de privacitat.

* El comentari pot tardar a aparéixer perquè ha de ser moderat per l'administrador. * Ens reservem el dret de no publicar o eliminar els comentaris que considerem de mal gust, il•lícits o contraris a la bona fe; així com els de contingut de caràcter racista, xenòfob, d'apologia al terrorisme o que atempten contra els drets humans. * EL SIS DOBLE no té per què compartir l'opinió de l'usuari, ni es fa responsable de les opinions abocades. * Es recomana no abusar de les majúscules ni d'abreviatures. * Els comentaris han de guardar relació amb el tema del qual tracta la notícia. * No s'admeten comentaris de caràcter publicitari.