| Edició núm. | Any: 10 | Notícies: | Fotografies: | Comentaris d'usuaris:

 20/02/2022

POBLACIONS » Alberic » Educación y formación » Política

Alberic Unit denúncia impagaments de l'Ajuntament amb el CEIP “El Convent”

“Faça el favor d’invertir un poc menys en publicitat a les xarxes i un poc més en millorar l’estat dels centres educatius del nostre poble”


Alberic Unit ha portat al plenari municipal les denúncies i queixes de l'equip directiu i del Consell Escolar del CEIP 'El Convent' amb l'Ajuntament de la localitat.
El Grup Polític Municipal, ha participat en diverses trobades i reunions amb membres de l'escola a través del Consell Escolar i altres cites, per a informar-se i preocupar-se de la situació i tracte que reben per part de l'Ajuntament .
Les regidores a l'Ajuntament d'Alberic en representació d'Alberic Unit, continuen treballant i preocupant-se per millorar els compliments entre l'Ajuntament i els centres educatius públics, tot i que des de l'oposició “és difícil rebre informació puntual i veraç per part de l'ajuntament”, assenyala Alfonso Martínez, portaveu del grup, “per això ens hem de reunir amb personal del centre, pares i mares, perquè ens informen realment del que passa”.
Segons han pogut saber, es tracta d'incompliments reiterats per part de l'ajuntament pel que fa a compromisos adquirits. En concret estem parlant del pagament del sistema d’alarma, (uns 1000 € anuals, i ja en fa 4 que esperen); del mobiliari i equipament promeses pel senyor Carratalà; (armaris per als quals han medit en vàries ocasions l’espai, sense més aportacions); obres i reformes de manteniment i reparació de la canalització de l'aigua; una solera i un parc infantil; la talla del despatx de direcció que du 4 anys sense reparar, entre altres.
Des d'Alberic Unit volem manifestar la decepció i ineficàcia pel treball de la regidoria d'Educació, com a responsable primera de la relació i compliment de les obligacions de l'administració municipal amb l'escola. Al mateix temps, instem a l'equip de govern i a l'alcalde en particular, perquè complisquen amb les promeses i la paraula donada i, especialment, aprofitem per a reiterar el desig de què es regule el trànsit de circulació de vehicles a la plaça Mestre Albuixech a les hores d’entrada i eixida d’escola malgrat haver-li-ho demanat en diverses ocasions des de la mateixa escola.
Finalment, manifestem el nostre propòsit i desig perquè la política servisca per a donar solucions als problemes reals de la gent, doncs “fer-se fotos i publicacions a les xarxes socials està bé per a fer-se publicitat, però no soluciona problemes com els que li acabem de recordar. Faça el favor d’invertir un poc menys en publicitat a les xarxes i un poc més en millorar l’estat dels centres educatius del nostre poble” ha indicat el portaveu, Alfonso Martínez.
Alberic Unit
 

._000006
El Sis Doble no corregeix els escrits que rep. La reproducció d'aquest text és literal; fidel a les paraules, redacció , ortografia i sentit de l'autor/s
  • 1Comentaris
    Imprimir Enviar a un amic

Notícies similars

AFEGIR UN COMENTARI

Escriu en aquest camp el resultat de la suma, en xifra

És obligatori omplir aquesta casella amb un nick o nom real. No utilitzar la paraula "Anònim" o similars

La direcció no apareixerà públicament però ha de ser correcta; en cas contrari, no se editarà el comentari. Es comprobarà l'autenticitat del e-mail, encara que no se farà públic, seguint la nostra política de privacitat.

* El comentari pot tardar a aparéixer perquè ha de ser moderat per l'administrador. * Ens reservem el dret de no publicar o eliminar els comentaris que considerem de mal gust, il•lícits o contraris a la bona fe; així com els de contingut de caràcter racista, xenòfob, d'apologia al terrorisme o que atempten contra els drets humans. * EL SIS DOBLE no té per què compartir l'opinió de l'usuari, ni es fa responsable de les opinions abocades. * Es recomana no abusar de les majúscules ni d'abreviatures. * Els comentaris han de guardar relació amb el tema del qual tracta la notícia. * No s'admeten comentaris de caràcter publicitari.