| Ediciˇ n˙m. | Any: 11 | NotÝcies: | Fotografies: | Comentaris d'usuaris:

 04/04/2019

POBLACIONS » Alberic » Cursos, jornades, tallers

Alberic acollirÓ una jornada d'educaciˇ inclusiva

Es realitzaran a la Sala de Plens de l'Ajuntament d'Alberic el divendres 5 i dissabte 6 d'abril


._000647
L'Ajuntament d'Alberic, en col•laboració amb el Centre de Formació, Innovació i Recursos Educatius (CEFIRE) i la Conselleria d'Educació, Investigació, Cultura i Esport de la Generalitat Valenciana celebra per primera vegada baix el nom de "Jornades d'inclusió: procés transformador de l'escola al segle XXI ", diferents activitats encaminades a millorar la formació del professorat dels centres educatius de la Comunitat Valenciana. Les jornades es dividiran en ponències i tallers i es realitzaran a la sala de plens de l'Ajuntament d'Alberic els dies divendres 5 i dissabte 6 d'abril, i s’espera l’assistència d’unes 200 professores i professors.
Divendres a les 5 de la vesprada es farà el lliurament de documents i acreditacions i posteriorment, a les 17:30 hores es procedirà a la presentació de les jornades a càrrec de Toño Carratalà, alcalde de la localitat; Pedro Sigler, sotsdirector general de formació del Professorat de la Conselleria d'Educació; i Toni Pérez, director del CEFIRE de Xàtiva. A continuació es durà a terme la primera ponència del curs: "Els reptes de l'escola del segle XXI: Redireccionar les mirades, canviar les pràctiques educatives cap a la inclusió", a càrrec de Coral Elizondo, Orientadora de EOIP de la Comunitat d'Aragó. Dissabte les jornades començaran a les 9 del matí amb el lliurament de documentació i acreditacions i a les 9:15 hores començarà la primera activitat que consistirà en un taller pràctic que servirà per donar les claus per a la inclusió. De 11:30 a 12:00 hores hi haurà un descans i al migdia es tornarà a reprendre el taller amb la segona part, que tractarà sobre les claus del procés ensenyament-aprenentatge amb propostes metodològiques inclusives, programació multinivell i avaluació inclusiva. Coral Elizondo, la ponent del curs, és diplomada en EGB especialitat de ciències, pedagogia terapèutica i música i és llicenciada en psicologia especialitat en psicologia educacional per la Universitat de Saragossa.
A més, va ser directora del Centre Aragonès de Recursos per a l'Educació Inclusiva durant 5 anys i va dirigir el CEIP Puerta de Sancho entre 2007 i 2012. Elizondo és una pionera en la defensa de l'Educació Inclusiva com una necessitat dins d'una societat diversa, canviant i globalitzada per donar resposta a tot l'alumnat dins l'aula ordinària. A més, és ferma defensora de la idea que l'escola necessita una transformació i el professorat és un dels pilars fonamentals juntament amb el suport de les famílies perquè la mateixa siga possible.
Ajuntament d'Alberic

 

._000625


._000604

 
El Sis Doble no corregeix els escrits que rep. La reproducció d'aquest text és literal; fidel a les paraules, redacció , ortografia i sentit de l'autor/s
  • 0Comentaris
    Imprimir Enviar a un amic

Notícies similars

AFEGIR UN COMENTARI

Escriu en aquest camp el resultat de la suma, en xifra

És obligatori omplir aquesta casella amb un nick o nom real. No utilitzar la paraula "Anònim" o similars

La direcció no apareixerà públicament però ha de ser correcta; en cas contrari, no se editarà el comentari. Es comprobarà l'autenticitat del e-mail, encara que no se farà públic, seguint la nostra política de privacitat.

* El comentari pot tardar a aparéixer perquè ha de ser moderat per l'administrador. * Ens reservem el dret de no publicar o eliminar els comentaris que considerem de mal gust, il•lícits o contraris a la bona fe; així com els de contingut de caràcter racista, xenòfob, d'apologia al terrorisme o que atempten contra els drets humans. * EL SIS DOBLE no té per què compartir l'opinió de l'usuari, ni es fa responsable de les opinions abocades. * Es recomana no abusar de les majúscules ni d'abreviatures. * Els comentaris han de guardar relació amb el tema del qual tracta la notícia. * No s'admeten comentaris de caràcter publicitari.