| Edició núm. | Any: 12 | Notícies: | Fotografies: | Comentaris d'usuaris:

 22/05/2015

POBLACIONS » Alberic » Convocatòries concursos i premis » Música

Alberic acogerá la 15ª edición del Concurso Nacional de Trompeta Vicente Colomina

Entre el 29 de junio y el 3 de julio se darán cita en la localidad de la Ribera muchos de los mejores trompetistas del territorio nacional, que optarán a uno de los galardones mejor considerados del sector


._000314
Alberic acogerá a finales del próximo mes la 15ª edición del Curso-Concurso Nacional de Trompeta “Vicente Colomina”. Entre el 29 de junio y el 3 de julio se darán cita en la localidad de la Ribera muchos de los mejores trompetistas del territorio nacional, que optarán a uno de los galardones mejor considerados del sector.  Hoy en día está considerado el curso de trompeta con más alumnado de todo el territorio valenciano, participando normalmente casi cincuenta estudiantes. El profesorado estará representado por docentes de primer nivel como Vicente Campos,  catedrático de trompeta del Conservatorio de Valencia, director del Conservatorio Superior de Música de Castellón y concertista internacional; José Francisco Sanz Risueño,  encargado de la cátedra del Conservatorio Superior de Castellón y solista del Grupo Enigma de Zaragoza;  José Martínez Colomina, encargado de la cátedra de Trompeta del Conservatorio  Superior de Castellón y director titular de la Universal Symphony Orchestra; y Emin Güven, director internacional de varias orquestas europeas. El Ayuntamiento de Alberic subvenciona la celebración del concurso musical, que se celebrará en el Teatro Liceo de Alberic. “El éxito de estos últimos años se debe principalmente a la ayuda del ayuntamiento y al empeño del alcalde, Toño Carratalá, de apoyar los eventos culturales importantes celebrados en nuestra localidad por lo que hemos querido que esta edición sea una de las más importantes celebradas nunca”, aduce el director José Martínez Colomina.
Ajuntament d'Alberic
El Sis Doble no corregeix els escrits que rep. La reproducció d'aquest text és literal; fidel a les paraules, redacció , ortografia i sentit de l'autor/s
  • 0Comentaris
    Imprimir Enviar a un amic

Notícies similars

AFEGIR UN COMENTARI

Escriu en aquest camp el resultat de la suma, en xifra

És obligatori omplir aquesta casella amb un nick o nom real. No utilitzar la paraula "Anònim" o similars

La direcció no apareixerà públicament però ha de ser correcta; en cas contrari, no se editarà el comentari. Es comprobarà l'autenticitat del e-mail, encara que no se farà públic, seguint la nostra política de privacitat.

* El comentari pot tardar a aparéixer perquè ha de ser moderat per l'administrador. * Ens reservem el dret de no publicar o eliminar els comentaris que considerem de mal gust, il•lícits o contraris a la bona fe; així com els de contingut de caràcter racista, xenòfob, d'apologia al terrorisme o que atempten contra els drets humans. * EL SIS DOBLE no té per què compartir l'opinió de l'usuari, ni es fa responsable de les opinions abocades. * Es recomana no abusar de les majúscules ni d'abreviatures. * Els comentaris han de guardar relació amb el tema del qual tracta la notícia. * No s'admeten comentaris de caràcter publicitari.