Ajuntament, Policia Local i col·lectiu faller es reuneixen per a coordinar el dispositiu per a les Falles 2023 a Sueca

Sábado, 25 de febrero de 2023 | e6d.es
• Per a solucionar els dubtes que puguen sorgir als representants de les diferents comissions

._000562
La central de la Policia Local va acollir ahir a la vesprada la reunió habitual que es realitza prèvia a la celebració de les festes falleres per a coordinar i concretar tots els dispositius necessaris, així com per a solucionar els dubtes que puguen sorgir als representants de les diferents comissions.
En la trobada, han sigut presents l'alcalde de Sueca, Dimas Vázquez; el regidor de Seguretat Ciutadana, Carlos Ramírez; la regidora de Festes, Gema Navarro; l'intendent principal de la Policia Local; l'inspector que coordinarà l'operatiu i l'oficial encarregat en matèria de trànsit, talls de carrers i eventualitats; el president de la Junta Local Fallera, Bernardo Garrigós; membres de la Junta Local i els presidents de les diferents comissions falleres del municipi.
El regidor de Seguretat Ciutadana, Carlos Ramírez, ha tingut paraules d'agraïment cap al president de la Junta Local Fallera per la seua col·laboració, el respecte i la consideració que ha mostrat sempre cap a la Policia Local. Com a novetats introduïdes enguany en la campanya de Falles, Ramírez ha assenyalat el fet que, des de l'Ajuntament, es facilitarà a cada comissió fallera material per a afavorir la senyalització del trànsit rodat. A més, s'editarà un tríptic amb informació sobre un ús responsable del material pirotècnic i del consum d'alcohol, per a una bona convivència durant les festes.
L'alcalde de Sueca, Dimas Vázquez, va remarcar l'interés de totes les parts implicades per treballar braç a braç perquè la nostra festa més característica puga desenvolupar-se amb la lluentor que mereix “i a més, puga, des de la conciliació i la convivència, ser una festa per a tots, tant els que són fallers com els que no ho són. Nosaltres el que volem és ajudar i intentar posar recursos perquè totes les persones puguen sentir-se identificades amb la festa del seu barri i, al mateix temps, puguen desenvolupar els seus quefers diaris amb normalitat. Per això, es busca la col·laboració entre tots per a evitar qualsevol tipus de sanció i que tots puguem gaudir d'unes Falles de 10”.
“En la reunió, s'ha sol·licitat també a cada comissió el compliment pel que fa als horaris d'inici de les festes programades, així com del tancament dels casals; que es controle el volum, els aforaments i, especialment, que es respecte el descans dels veïns. A més, els hem demanat als presidents que es convertisquen en la millor cadena de transmissió en les seues comissions per a evitar el consum d'alcohol en menors”, ha assenyalat Carlos Ramírez.
D'altra banda, des de la Policia Local, es muntarà un operatiu especial per a garantir la seguretat en tots els actes fallers mitjançant controls preventius d'alcohol i drogues. “S'estan preparant minuciosament tots els operatius, talls de carrers per al desenvolupament d'actes, etc.; a fi que tota la ciutadania puga gaudir plenament de la festa. Per això, vull enviar un missatge de felicitació a totes i tots. El nostre èxit serà arribar al dia 20 de març després de celebrar unes bones festes i haver gaudit de cada acte sense que s'haja registrat cap incident de consideració”, ha afirmat Carlos Ramírez. La regidora de Festes, Gema Navarro, ha explicat que “des de la Regidoria de Festes, i en general per part de tot el consistori, cada any prestem la nostra total col·laboració i implicació en les festes de Sant Josep a fi que, amb la col·laboració de totes les entitats,  es puguen celebrar unes Falles segures i conciliadores”.
Ajuntament de Sueca

 

._000006VD