| Edición diaria núm: | Año: 10 | Noticias: | Fotografías: | Comentarios de usuarios:

Viernes, 10 de octubre de 2014

POBLACIONES » Cullera » Teatro

Actors del grup de teatre Santa Cecília de Cullera seleccionats per a l’espectacle “el rei de la selva” del circ de nadal

El Circ de Nadal que tindrà lloc del 28 de novembre al 11 de gener de 2015 a la zona de Nou Campanar de Valencia

._000241
El grup de teatre de la SMI Santa Cecília de Cullera està d’enhorabona. Els actors Enric Puig, Luis Angel Santos, Diego Monzon Renard, MªDolores Ballester i Carlos Cabrelles, han estat seleccionats per a interpretar diferents papers de l’espectacle “El Rei de la Selva” que ha  programat el Circ de Nadal.
El Circ de Nadal que tindrà lloc del 28 de novembre al 11 de gener de 2015 a la zona de Nou Campanar de Valencia, porta com fil conductor l’espectacle infantil “El rei de la Selva”, i els actors cullerencs interpretaran els temes cantats en rigorós directe. A més,  posaran la veu a personatges com Simbaque es farà càrrec Diego Mozón Renard, en la pell de Zazu es posarà Luís Angel Santos, Nala l’interpretarà Mª Dolores Ballester i Carlos Cabrelles serà Mufasa, mentre que Enric Puig interpretarà Scar, qui després de superar totes les proves del càsting s’ha convertit en el director del actors.
L’espectacle d’este circ combina les actuacions clàssiques del malabaristes, domadors i pallasos amb les canços del“Rei de la Selva” que endinsa als espectadors en un mon de sensacions i sentiments, que fan els fan apropar a l’aprenentatge de valors tant importants com el respecte.
SMI Santa Cecília de Cullera
El Seis Doble no corrige los escritos que recibe. La reproducción de este texto es literal; fiel a las palabras, redacción, ortografía y sentido del autor/es.
  • 0Comentario
    Imprimir Enviar a un amigo

Noticias similares

AÑADIR UN COMENTARIO

* Escribe en cifra el resultado de la suma en el campo.

* Es obligatorio cumplimentar esta casilla con un nick o nombre real. No utilizar la palabra "Anónimo" o similares.

* La dirección no aparecerá públicamente pero debe ser válida. En caso contrario no se editará el comentario. Se comprobará la autenticidad del e-mail, aunque no se hará pública, siguiendo nuestra política de privacidad.

* El comentario puede tardar en aparecer porque tiene que ser moderado por el administrador. * Nos reservamos el derecho de no publicar o eliminar los comentarios que consideremos de mal gusto,    ilícitos o contrarios a la buena fe; así como los que contengan contenidos de carácter racista, xenófobo, de    apología al terrorismo o que atenten contra los derechos humanos. * EL SEIS DOBLE no tiene por qué compartir la opinión del usuario, ni se hace responsable de las opiniones    vertidas. * Se recomienda no abusar de las mayúsculas ni de abreviaturas. * Los comentarios tienen que guardar relación con el tema del que trata la noticia. * No se admiten comentarios de carácter publicitario.