| Edición diaria núm: | Año: 10 | Noticias: | Fotografías: | Comentarios de usuarios:

Sábado, 19 de marzo de 2022

POBLACIONES » Alginet » Homenajes y celebraciones » Social

500 dones participen en el tradicional sopar a Alginet

Un acte molt esperat dins la programació de la Setmana de la Dona


._000829
A les 9 de la nit, del divendres 11 de març, el restaurant San Patricio d’Alginet tornava a rebre als seus salons el tradicional sopar de la dona. Un acte molt esperat dins la programació de la Setmana de la Dona i on, aquest any, van assistir 500 dones. Tal com comentava la regidora dela Dona, Maria José Martínez “hem estat dos anys sense poder portar-lo a terme per la pandèmia i poder vore que al final el podem celebrar és molt gratificant”.
A les 8.30 de la vesprada autobusos eixien del poble per portar a les comensals al saló. Una vegada allí, les festeres 2022 van repartir el detall preparat per la regidoria en agraïment a la seua assistència i que va consistir en un espill on en l’embolcall de fora es podia llegir “estima el que veus”.
En finalitzar el sopar, Martínez va fer entrega d’uns rams a una assistents que feia anys, a les festeres 2022, protecció civil, mestresses de casa i pàdel femení per la seua col•laboració en aquesta setmana de manera desinteressada.
La nit continuà amb el sorteig de regals per part de les Festeres 2022 i discomòbil per tancar una nit de risses, bona companyia i germanor.
Ajuntament d'Alginet



._000436

._000525
 
El Seis Doble no corrige los escritos que recibe. La reproducción de este texto es literal; fiel a las palabras, redacción, ortografía y sentido del autor/es.
  • 0Comentario
    Imprimir Enviar a un amigo

Noticias similares

AÑADIR UN COMENTARIO

* Escribe en cifra el resultado de la suma en el campo.

* Es obligatorio cumplimentar esta casilla con un nick o nombre real. No utilizar la palabra "Anónimo" o similares.

* La dirección no aparecerá públicamente pero debe ser válida. En caso contrario no se editará el comentario. Se comprobará la autenticidad del e-mail, aunque no se hará pública, siguiendo nuestra política de privacidad.

* El comentario puede tardar en aparecer porque tiene que ser moderado por el administrador. * Nos reservamos el derecho de no publicar o eliminar los comentarios que consideremos de mal gusto,    ilícitos o contrarios a la buena fe; así como los que contengan contenidos de carácter racista, xenófobo, de    apología al terrorismo o que atenten contra los derechos humanos. * EL SEIS DOBLE no tiene por qué compartir la opinión del usuario, ni se hace responsable de las opiniones    vertidas. * Se recomienda no abusar de las mayúsculas ni de abreviaturas. * Los comentarios tienen que guardar relación con el tema del que trata la noticia. * No se admiten comentarios de carácter publicitario.