| Edició núm. | Any: 12 | Notícies: | Fotografies: | Comentaris d'usuaris:

 12/01/2015

POBLACIONS » Carcaixent » Economia » Ocupació

37 personas empiezan a trabajar en el Taller de Empleo de Carcaixent

Finalizarán los trabajos el próximo 29 de junio


Un total de 37 personas han empezado a trabajar en un nueva edición del Taller de Empleo de Carcaixent que ha puesto en marcha el Ayuntamiento con la cofinanciación de la Generalitat y que permitirá continuar realizando mejoras en la Residencia de la Tercera Edad Mare de Deu D’Aigües Vives.
En total son 30 los alumnos de edades comprendidas, entre 25 y 64 años,  que recibirán formación en las modalidades de carpintería, fontanería, pintura y acabados de interior. Los alumnos percibirán el salario mínimo interprofesional lo cual supone una importante ayuda para todos los participantes.
El Concejal delegado de este proyecto, Juan Albert, ha destacado la importancia de una nueva edición de este proyecto “Esta iniciativa  sirve para mejorar la vida de muchos ciudadanos y debemos seguir trabajando para generar más políticas de empleo e inserción social. Muchos proyectos como éste deben ser apoyados sin reservas tanto desde el gobierno como desde los partidos de la oposición puesto que supone una ayuda vital para muchos de los integrantes”
Los participantes en este taller realizarán 40 horas semanales en las que recibirán formación teórica y práctica durante los próximos 6 meses. El taller está previsto que finalice el próximo día 29 de junio.
Ajuntament de Carcaixent
 
El Sis Doble no corregeix els escrits que rep. La reproducció d'aquest text és literal; fidel a les paraules, redacció , ortografia i sentit de l'autor/s
  • 1Comentaris
    Imprimir Enviar a un amic

Notícies similars

AFEGIR UN COMENTARI

Escriu en aquest camp el resultat de la suma, en xifra

És obligatori omplir aquesta casella amb un nick o nom real. No utilitzar la paraula "Anònim" o similars

La direcció no apareixerà públicament però ha de ser correcta; en cas contrari, no se editarà el comentari. Es comprobarà l'autenticitat del e-mail, encara que no se farà públic, seguint la nostra política de privacitat.

* El comentari pot tardar a aparéixer perquè ha de ser moderat per l'administrador. * Ens reservem el dret de no publicar o eliminar els comentaris que considerem de mal gust, il•lícits o contraris a la bona fe; així com els de contingut de caràcter racista, xenòfob, d'apologia al terrorisme o que atempten contra els drets humans. * EL SIS DOBLE no té per què compartir l'opinió de l'usuari, ni es fa responsable de les opinions abocades. * Es recomana no abusar de les majúscules ni d'abreviatures. * Els comentaris han de guardar relació amb el tema del qual tracta la notícia. * No s'admeten comentaris de caràcter publicitari.