| Edició núm. | Any: 12 | Notícies: | Fotografies: | Comentaris d'usuaris:

 25/07/2013

POBLACIONS » Benifaió » Esports » Futbol

19 equipos han participado en la 5ª edición de las "12 Horas de Futbol 7" de Benifaió

Provinentes de diversos puntos de la comarca




Del  viernes 19 de julio al sábado 20 el campo de futbol de Benifaió fue el escenario deportivo por donde pasaron los 19 equipos de futbol 7 provinentes de diversos puntos de la comarca.
Una 5ª edición de las 12H. Fútbol-7, bajo la organización del Club Esportiu Mussa, y donde el club destaca como “las instalaciones y los premios en metálico han hecho que haya sido una de las más numerosas, en esta clase de torneos, de este año, alcanzando a 19 equipos”.
Entre ellos el equipo Bar la Bóveda de Carlet por ser el más joven del torneo y  Óptica Clérigues, único representante local que tuvo una discreta actuación siendo eliminado en la primera fase. Los Desechos de Torrent, ganaron cómodamente por 4 a 1 a Penya Sportinguista de Alzira en la Final. En el tercer y cuarto puesto La Timba Loca de Sueca se impuso por penaltis a Ferrer y Albelda Abogados de Alzira. Por su parte el joven jugador de Penya Sportinguista José Oscar se llevó el trofeo al mejor jugador y el mejor portero fue para Julio López de los Desechos.
Desde el CE Mussa quieren “felicitar a todos los equipos por la deportividad en la que se ha jugado en todo el torneo, que ha sido pitado, íntegramente, por del Comité de Arbitres de la Federación Valencia, agradecer al Ayuntamiento toda la colaboración dispensada, así como a los encargados de las instalaciones deportivas”.
Ajuntament de Benifaió
 
El Sis Doble no corregeix els escrits que rep. La reproducció d'aquest text és literal; fidel a les paraules, redacció , ortografia i sentit de l'autor/s
  • 0Comentaris
    Imprimir Enviar a un amic

Notícies similars

AFEGIR UN COMENTARI

Escriu en aquest camp el resultat de la suma, en xifra

És obligatori omplir aquesta casella amb un nick o nom real. No utilitzar la paraula "Anònim" o similars

La direcció no apareixerà públicament però ha de ser correcta; en cas contrari, no se editarà el comentari. Es comprobarà l'autenticitat del e-mail, encara que no se farà públic, seguint la nostra política de privacitat.

* El comentari pot tardar a aparéixer perquè ha de ser moderat per l'administrador. * Ens reservem el dret de no publicar o eliminar els comentaris que considerem de mal gust, il•lícits o contraris a la bona fe; així com els de contingut de caràcter racista, xenòfob, d'apologia al terrorisme o que atempten contra els drets humans. * EL SIS DOBLE no té per què compartir l'opinió de l'usuari, ni es fa responsable de les opinions abocades. * Es recomana no abusar de les majúscules ni d'abreviatures. * Els comentaris han de guardar relació amb el tema del qual tracta la notícia. * No s'admeten comentaris de caràcter publicitari.