| Edició núm. | Any: 12 | Notícies: | Fotografies: | Comentaris d'usuaris:

 18/07/2013

POBLACIONS » Turís » Educació i formació

18 alumnos realizan una campaña de trabajo en la Carència de Turís

Uno de los estudiantes es de Nueva Zelanda


Cada verano se realiza una campaña de trabajo en la Carència de Turís en la que participan alumnos de la Universitat de València. Durante las primeras semanas de julio han estado trabajando en el yacimiento junto a la directora del proyecto 18 estudiantes, entre ellos, uno de Nueva Zelanda interesado en realizar su tesis sobre este tema. Se trata de un trabajo lento pero que ha dado muchos frutos y en el que se han descubierto muchos datos de este poblado íbero-romano. Su larga ocupación ha provocado que se encuentren objetos y estructuras de diferentes épocas, desde la Edad de Bronce hasta una torre islámica.  Leer noticia en Las Provincias
El Sis Doble no corregeix els escrits que rep. La reproducció d'aquest text és literal; fidel a les paraules, redacció , ortografia i sentit de l'autor/s
  • 0Comentaris
    Imprimir Enviar a un amic

Notícies similars

AFEGIR UN COMENTARI

Escriu en aquest camp el resultat de la suma, en xifra

És obligatori omplir aquesta casella amb un nick o nom real. No utilitzar la paraula "Anònim" o similars

La direcció no apareixerà públicament però ha de ser correcta; en cas contrari, no se editarà el comentari. Es comprobarà l'autenticitat del e-mail, encara que no se farà públic, seguint la nostra política de privacitat.

* El comentari pot tardar a aparéixer perquè ha de ser moderat per l'administrador. * Ens reservem el dret de no publicar o eliminar els comentaris que considerem de mal gust, il•lícits o contraris a la bona fe; així com els de contingut de caràcter racista, xenòfob, d'apologia al terrorisme o que atempten contra els drets humans. * EL SIS DOBLE no té per què compartir l'opinió de l'usuari, ni es fa responsable de les opinions abocades. * Es recomana no abusar de les majúscules ni d'abreviatures. * Els comentaris han de guardar relació amb el tema del qual tracta la notícia. * No s'admeten comentaris de caràcter publicitari.