Papes Duso d'Alberic renova la seua imatge per primera vegada

Jueves, 21 de diciembre de 2023 | e6d.es
• L’empresa va ser fundada per Lorenzo Duato i Julia Soriano

._000626
Papes Duso, l´emblemàtica marca reconeguda per les seues papes de qualitat artesanal, ha renovat la seua imatge amb un disseny modernitzat i adaptat als nous temps, però que conserva la seua essència i arrels. Baix el lema “Les de tota la vida” l’empresa d’Alberic ha apostat per eliminar del seu nom la denominació del producte, “papes”, per quedar-se únicament amb Duso, com són popularment conegudes.
El nou disseny, realitzat per la consultora valenciana Glowe, manté el seu característic i inconfundible paquet groc i tipografia en blau, que s´ha simplificat “per adaptar-se als nous temps i per evidenciar que som una empresa viva, que busca ser més moderna sense perdre el nostres valors tradicionals. En definitiva, les mateixes papes de sempre però amb una imatge modernitzada”, explica Xelo Caballero, gerent de Duso. És per això que en les bosses es continua mantenint el gravat d’Alberic de 1764 “és on vam nàixer, on estem i el que ens fa ser Duso”.
La nova imatge de marca està present en tota la línia de productes de Duso, que abarca des del paquet d´hostaleria de 40 grams fins el de 400 grams, així també com el surtit de snacks i les sobrosites. Com a novetat s’ha introduït un nou format “Deluxe de 125 grams”, que es presentarà pròximament i per al que s’ha apostat per una bossa blanca amb lletres daurades “amb les Duso deluxe volem donar un pas més enllà i oferir les nostres millors papes en un format ideal per consumir en ocasions o esdeveniments especials amb una qualitat del producte insuperable”.
Amb dècades d'experiència i amb la tercera generació involucrada en la fabricació i venda de papes, Duso ha forjat una cadena de valors interna sòlida, mantenint la mateixa elaboració artesanal des que va començar a l´any 1982 i garantint la qualitat a cada etapa del procés. La marca s'enorgulleix de la seva àmplia trajectòria al mercat, generant confiança en els clients gràcies a la seua aposta per les matèries primes de qualitat i el compromís amb la bona feina que l'ha portat al lloc destacat que ocupa hui, sent part indispensable de les taules de milers de valencians i valencianes.
Amb aquest rebranding, Duso celebra no només un canvi estètic, sinó també  el compromís continu amb l'autenticitat, la qualitat i la connexió amb els seus seguidors fidels, “són els que ens fan ser el que som, una marca propera, que sempre ha estat i que vol continuar estant al seu costat. Som les seues papes. Les de tota la vida”.
Papes Duso