| Edició núm. | Any: 13 | Notícies: | Fotografies: | Comentaris d'usuaris:

 19/06/2025

GASTRONOMIA, OCI I MÉS... » Gastronomia, oci i més a la Ribera » Snacks » Tendències

Grefusa llança Tijuana Mix, una combinació irresistible per als amants del sabor Tijuana

Una mescla única que combina snacks i fruits secs amb sabor Tijuana i un toc suau de picant per a gaudir del moment de picoteig


Grefusa, empresa líder en el sector dels snacks, fruits secs i fornejats, ha sabut connectar amb els consumidors generació rere generació i ara presenta al mercat un nou producte:  Tijuana Mix. La combinació perfecta per als amants del sabor únic Tijuana de Grefusa, que podran gaudir d’una experiència completa de textures, sabor i plaer.
Aquesta nova mescla està composta per quatre snacks especialment seleccionats i desenvolupats:  MisterCorn sabor Tijuana , el clàssic dacsa cruixent de Grefusa aromatitzat exclusivament per a aquesta mescla i per al tradicional  Pelao ; el ja reconegut  Cacauet Crunch Tijuana , supervendes de la gamma; un snack de dacsa ( maxi llentilla ) amb sabor Tijuana creat a mida per a aquest mix; i un snack d’arròs inflat amb un toc suau de chili, que aporta una nota atrevida i diferenciadora.
"Tijuana Mix  és molt més que una combinació de snacks i fruits secs. És una explosió de sabors irresistibles i contrastos cruixents que desperten els sentits. Amb ell, oferim al públic l’essència pura del sabor Tijuana en una experiència de consum innovadora amb el segell inconfusible de Grefusa: sabor, qualitat i gaudi assegurat", explica Pilar Vanaclocha, responsable d’I+D de Grefusa.
Segons el responsable d’I+D, “crear una mescla de snacks és més complicat que crear un únic producte, ja que tots els ingredients han d’encaixar en mida, textura i sabor perquè la combinació siga equilibrada i atractiva”.
Amb aquest llançament, Grefusa demostra una vegada més la seua capacitat d’escolta activa i adaptació a les tendències del consumidor actual. Després de mesos d’investigació, proves i tests amb consumidors, gràcies a la implicació de tot l’equip de Màrqueting i I+D de l’empresa, “hem aconseguit la fórmula perfecta: un producte innovador, amb el picant just per a deixar-te amb ganes de més”, apunta Alicia Lucas,  Brand Manager  de Grefusa.

Tijuana, l’evolució natural d’un sabor mític
El sabor Tijuana és un dels clàssics de Grefusa que ha marcat una època, revolucionant el món de les pipes i els snacks amb un gust atrevit, diferent i, sobretot, irresistible.
Des del llançament l’any 2001 de les mítiques  Pipes Tijuana , l’empresa valenciana ha revolucionat el mercat captivant generacions senceres pel seu toc especiat inconfusible i la capacitat de multiplicar el gaudi.
"\ Tijuana va arribar al mercat en 2001 per a oferir una experiència diferent que és molt més que un sabor, és una actitud. Les pipes deixaren de ser avorrides per a convertir-se en inseparables dels moments divertits i especials gràcies a les matèries primeres que utilitzem, el procés exclusiu d’aromatització i l’equilibri dels pegots de salsa Tijuana que enamoren als nostres consumidors, els que anomenem Tijuanàtics", explica Alicia Lucas.
Des de llavors, el sabor Tijuana no ha parat de créixer i evolucionar. Grefusa ha ampliat la seua gamma amb llançaments icònics com:  MisterCorn Tijuana  (2007),  Pipes G Bombes Super Tijuana  (2011) o  Pipes G Hot Tijuana  (2023), entre altres. Hui, la gamma es consolida amb snacks i fruits secs com ara:  Pipes Tubillo Tijuana  (2006),  Tijuana Pelao Mix  (2011),  Cacauet Crunch Tijuana  (2018),  Boom Tijuana  (2019) i  Cors Tijuana  (2020). Ara, amb  Tijuana Mix , Grefusa continua aquest camí d’evolució i innovació amb un producte que destaca pel seu sabor intens i que aporta valor a la reconeguda i estimada gamma Tijuana.

Sobre Grefusa
Grefusa és una empresa familiar valenciana, fabricant de snacks, pipes i fruits secs, amb més de 90 anys d’història. El nostre objectiu és divertir i sorprendre els consumidors amb productes que estan bons, pel seu sabor, i que són bons, perquè estan elaborats amb els millors ingredients. Cada any venem més de 275 milions de bosses de les nostres marques com Grefusa, amb els icònics  Papa Delta  o  Gublins  i tota la varietat de pipes, incloent-hi  El Piponazo  i  Pipes Grefusa Tijuana  entre altres;  MisterCorn , la dacsa més cruixent del mercat; i  Snatt’s , aperitius fornejats compatibles amb un estil de vida equilibrat. La millor qualitat i tot el sabor per a fer únics els teus moments de picoteig.
Grefusa
 
El Sis Doble no corregeix els escrits que rep. La reproducció d'aquest text és literal; fidel a les paraules, redacció , ortografia i sentit de l'autor/s
  • 0Comentaris
    Imprimir Enviar a un amic

Notícies similars