| Edició núm. | Any: 12 | Notícies: | Fotografies: | Comentaris d'usuaris:

 12/06/2017

SECCIONS » Sueca » Política » Subvencions i ajudes

Sueca concedeix subvencions a l’ús del valencià en l’activitat comercial

La quantia de la subvenció podrà ser fins a un 40% del cost de l’activitat realitzada i no podrà superar l’import de 300€


._000486

._000476
La Regidoria de Promoció Lingüística de l'Ajuntament de Sueca, a través de l'Oficina de Promoció Lingüística, ha convocat les bases un any més per a l'obtenció de subvencions per l'ús del valencià en els comerços del municipi. “L’objectiu és potenciar la presència i l’ús del valencià als nostres carrers i premiar així, amb estes subvencions, a totes les persones que aposten per la nostra llengua en els seus comerços”
Dins dels límits de crèdits aprovats en el pressupost de l’Ajuntament, la Regidoria de Promoció Lingüística concedirà subvencions pel foment de lús del valencià per valor de 6.000 euros i seran objecte d’estes subvencions les activitats realitzades durant l’any 2017. Les sol·licituds hauran de ser presentades al registre general de l’Ajuntament segons el model de la sol·licitud que es podrà recollir en el DIAC i el termini per a la presentació de les sol·licituds queda obert fins al proper 30 de juny.
La quantia de la subvenció podrà ser fins a un 40% del cost de l’activitat realitzada i no podrà superar l’import de 300€, en cas que únicament es realitze una activitat subvencionable o 500€, en cas que, es realitzen dos o més activitats subvencionables. En cas que el volum de sol·licituds implique que els fons són insuficients per a abonar el 40% del cost de la quantia subvencionada, el percentatge es reduirà proporcionalment per poder atendre totes les subvencions sol·licitades en condicions d’igualtat.
El text inclòs en les inscripcions haurà de ser exclusivament en valencià i haurà d’estar escrit correctament. Els diferents beneficiaris hauran de justificar després en temps i forma l’execució de l’activitat, abans de fer-se efectiu l’ingrés de la subvenció, al DIAC de l’Ajuntament de Sueca.
Les activitats consistiran en: retolació, a nivell exterior, interior o de vehicles amb elements fixos; publicitat, tals com cartells, fullets, tríptics, etc, documentació administrativa, a nivell d’albarans, factures, notes d’entrega, etc.; material imprès i material d’embalatge, com bosses de paper o plàstic, caixes de cartró, paper d’embalar, etc. I també per a pàgines web i edició de guies i catàlegs.
Cal destacar que es podrà concedir només una ajuda per beneficiari i any, per tal que les subvencions arriben al major nombre de comerços i empreses possibles. Per més informació poden consultar la convocatòria a la web de l’Ajuntament de Sueca a l’apartat de  tràmits i serveis/ informació pública/ ajudes i subvencions.
Ajuntament de Sueca

  
El Sis Doble no corregeix els escrits que rep. La reproducció d'aquest text és literal; fidel a les paraules, redacció , ortografia i sentit de l'autor/s
  • 0Comentaris
    Imprimir Enviar a un amic

Notícies similars

AFEGIR UN COMENTARI

Escriu en aquest camp el resultat de la suma, en xifra

És obligatori omplir aquesta casella amb un nick o nom real. No utilitzar la paraula "Anònim" o similars

La direcció no apareixerà públicament però ha de ser correcta; en cas contrari, no se editarà el comentari. Es comprobarà l'autenticitat del e-mail, encara que no se farà públic, seguint la nostra política de privacitat.

* El comentari pot tardar a aparéixer perquè ha de ser moderat per l'administrador. * Ens reservem el dret de no publicar o eliminar els comentaris que considerem de mal gust, il•lícits o contraris a la bona fe; així com els de contingut de caràcter racista, xenòfob, d'apologia al terrorisme o que atempten contra els drets humans. * EL SIS DOBLE no té per què compartir l'opinió de l'usuari, ni es fa responsable de les opinions abocades. * Es recomana no abusar de les majúscules ni d'abreviatures. * Els comentaris han de guardar relació amb el tema del qual tracta la notícia. * No s'admeten comentaris de caràcter publicitari.