| Edición diaria núm: | Año: 8 | Noticias: | Fotografías: | Comentarios de usuarios:

Martes, 5 de noviembre de 2019

SECCIONES » Almussafes » L'alumnat de Gestió Administrativa de l'IES Almussafes realitza un curs de màrqueting
» Educación y formación

L'alumnat de Gestió Administrativa de l'IES Almussafes realitza un curs de màrqueting

El resultat s'aplicarà al projecte sobre el sistema de regulació intel·ligent impulsat pels seus companys de Mecatrònica Industrial

._000671
._000678
El projecte d'investigació impulsat per l’IES Almussafes i que ha obtingut una de les beques concedides per la Fundació Bankia per la formació Dual prossegueix amb el desenvolupament del pla de màrqueting que facilitarà la comercialització del sistema creat. Per a això, la setmana passada l'alumnat del grau mitjà de Gestió Administrativa va assistir a un taller sobre aquest tema impartit per Paco Llopis, de la consultora Garrigós+Llopis. En la iniciativa, en la qual està involucrat l'alumnat del grau superior de Mecatrònica Industrial, s'ha trobat una forma per a regular el cabal en depòsits de manera autònoma i intel·ligent. L'Ajuntament de Almussafaes, Siemens i AVIA col·laboren en aquesta experiència.
El passat dimarts 29 d'octubre, l'IES Almussafes va acollir un taller en el qual l'alumnat de primer i segon curs del grau mitjà de Gestió Administrativa del centre va aprendre a elaborar un pla de màrqueting, document en el qual es recull una anàlisi exhaustiva de la situació de l'empresa, els seus objectius i la manera d'aconseguir-los.
La iniciativa forma part del projecte ‘Investigació d'un sistema de regulació i control intel·ligent i el seu pla de màrqueting associat’, programa que està desenvolupant aquest grup i el format per l'alumnat del grau superior Mecatrònica Industrial gràcies a la concessió d'una de les beques Dualiza de Bankia atorgades per la Fundació Bankia per la formació Dual i l'Associació FP Empresa.
Durant la jornada, impartida pel soci de la consultora Garrigós+Llopis Paco Llopis, es van desgranar els diferents apartats que conformen aquest document, entre els quals es troben l'estudi de la companyia, l'establiment d'objectius, els mitjans d'acció per a aconseguir-los i el control de l'execució.
“Fou una jornada molt interessant i intensa, en la qual els alumnes van fer una guia estructurada de treball i es va respondre a multitud de dubtes que els estan sorgint en el procés de realització d'aquest projecte que compta amb el suport de l'Ajuntament d'Almussafes, Siemens i l'associació AVIA, Clúster de l'Automoció de la Comunitat Valenciana”, ressalta el professorat.
Llopis va plantejar durant el taller nombrosos exemples reals perquè l'alumnat entenguera millor el procediment que s'ha de seguir, ajudant-los a tindre una visió més real de la vida de l'empresa i de l'aplicació pràctica dels estudis en els quals estan matriculats.
Les professores Maribel Navarro, Zaida Pérez i Ana Tarancón són les docents encarregades de guiar a les persones inscrites en aquest itinerari formatiu durant aquests mesos en l'elaboració del pla de màrqueting i van col·laborar activament en la realització de la sessió.

El projecte
El passat mes de juny, el centre va integrar el Projecte Final de Cicle de Mecatrònica Industrial de l'alumne Manuel Godoy en aquesta investigació, que va començar el curs anterior amb el Projecte Final de Cicle de Sergio Catalá, també alumne d'aquest cicle.
En aquella primera fase es va demostrar que existien diferents equacions de plans que podien satisfer el problema de regulació del cabal d'aigua dels depòsits, que fins ara s'està resolent mitjançant PID (mecanisme de control simultani per retroalimentació), i en la segona es va trobar un algorisme capaç de trobar, de manera autònoma i intel·ligent, l'orientació d'aquest pla de manera ràpida i eficaç.
Per a això, es va simular el comportament d'un depòsit al qual entra aigua amb un cabal variable i desconegut, en el qual es vol mantindre una altura de líquid constant i es va utilitzar una vàlvula el percentatge d'obertura de la qual estava regulat pel controlador a investigar. Aquests avanços es consideren més que suficients per a donar-li una aplicació a nivell industrial, per la qual cosa la finalitat d'aquest pla de màrqueting és facilitar la comercialització d'aquest nou sistema.
Ajuntament d'Almussafes




OFICINES RECOMANADES DE CAIXA POPULAR A LA RIBERA


        

        
._000006
      
 
              
 
El Seis Doble no corrige los escritos que recibe. La reproducción de este texto es literal; fiel a las palabras, redacción, ortografía y sentido del autor/es.
  • 0Comentario
    Imprimir Enviar a un amigo
  • Compartir

Noticias similares

AÑADIR UN COMENTARIO

* Escribe en cifra el resultado de la suma en el campo.

* Es obligatorio cumplimentar esta casilla con un nick o nombre real. No utilizar la palabra "Anónimo" o similares.

* La dirección no aparecerá públicamente pero debe ser válida. En caso contrario no se editará el comentario. Se comprobará la autenticidad del e-mail, aunque no se hará pública, siguiendo nuestra política de privacidad.

* El comentario puede tardar en aparecer porque tiene que ser moderado por el administrador. * Nos reservamos el derecho de no publicar o eliminar los comentarios que consideremos de mal gusto,    ilícitos o contrarios a la buena fe; así como los que contengan contenidos de carácter racista, xenófobo, de    apología al terrorismo o que atenten contra los derechos humanos. * EL SEIS DOBLE no tiene por qué compartir la opinión del usuario, ni se hace responsable de las opiniones    vertidas. * Se recomienda no abusar de las mayúsculas ni de abreviaturas. * Los comentarios tienen que guardar relación con el tema del que trata la noticia. * No se admiten comentarios de carácter publicitario.