| Edició núm. | Any: 12 | Notícies: | Fotografies: | Comentaris d'usuaris:

 05/11/2019

SECCIONS » Almussafes » Educació i formació

L'alumnat de Gestió Administrativa de l'IES Almussafes realitza un curs de màrqueting

El resultat s'aplicarà al projecte sobre el sistema de regulació intel·ligent impulsat pels seus companys de Mecatrònica Industrial

._000671
._000678
El projecte d'investigació impulsat per l’IES Almussafes i que ha obtingut una de les beques concedides per la Fundació Bankia per la formació Dual prossegueix amb el desenvolupament del pla de màrqueting que facilitarà la comercialització del sistema creat. Per a això, la setmana passada l'alumnat del grau mitjà de Gestió Administrativa va assistir a un taller sobre aquest tema impartit per Paco Llopis, de la consultora Garrigós+Llopis. En la iniciativa, en la qual està involucrat l'alumnat del grau superior de Mecatrònica Industrial, s'ha trobat una forma per a regular el cabal en depòsits de manera autònoma i intel·ligent. L'Ajuntament de Almussafaes, Siemens i AVIA col·laboren en aquesta experiència.
El passat dimarts 29 d'octubre, l'IES Almussafes va acollir un taller en el qual l'alumnat de primer i segon curs del grau mitjà de Gestió Administrativa del centre va aprendre a elaborar un pla de màrqueting, document en el qual es recull una anàlisi exhaustiva de la situació de l'empresa, els seus objectius i la manera d'aconseguir-los.
La iniciativa forma part del projecte ‘Investigació d'un sistema de regulació i control intel·ligent i el seu pla de màrqueting associat’, programa que està desenvolupant aquest grup i el format per l'alumnat del grau superior Mecatrònica Industrial gràcies a la concessió d'una de les beques Dualiza de Bankia atorgades per la Fundació Bankia per la formació Dual i l'Associació FP Empresa.
Durant la jornada, impartida pel soci de la consultora Garrigós+Llopis Paco Llopis, es van desgranar els diferents apartats que conformen aquest document, entre els quals es troben l'estudi de la companyia, l'establiment d'objectius, els mitjans d'acció per a aconseguir-los i el control de l'execució.
“Fou una jornada molt interessant i intensa, en la qual els alumnes van fer una guia estructurada de treball i es va respondre a multitud de dubtes que els estan sorgint en el procés de realització d'aquest projecte que compta amb el suport de l'Ajuntament d'Almussafes, Siemens i l'associació AVIA, Clúster de l'Automoció de la Comunitat Valenciana”, ressalta el professorat.
Llopis va plantejar durant el taller nombrosos exemples reals perquè l'alumnat entenguera millor el procediment que s'ha de seguir, ajudant-los a tindre una visió més real de la vida de l'empresa i de l'aplicació pràctica dels estudis en els quals estan matriculats.
Les professores Maribel Navarro, Zaida Pérez i Ana Tarancón són les docents encarregades de guiar a les persones inscrites en aquest itinerari formatiu durant aquests mesos en l'elaboració del pla de màrqueting i van col·laborar activament en la realització de la sessió.

El projecte
El passat mes de juny, el centre va integrar el Projecte Final de Cicle de Mecatrònica Industrial de l'alumne Manuel Godoy en aquesta investigació, que va començar el curs anterior amb el Projecte Final de Cicle de Sergio Catalá, també alumne d'aquest cicle.
En aquella primera fase es va demostrar que existien diferents equacions de plans que podien satisfer el problema de regulació del cabal d'aigua dels depòsits, que fins ara s'està resolent mitjançant PID (mecanisme de control simultani per retroalimentació), i en la segona es va trobar un algorisme capaç de trobar, de manera autònoma i intel·ligent, l'orientació d'aquest pla de manera ràpida i eficaç.
Per a això, es va simular el comportament d'un depòsit al qual entra aigua amb un cabal variable i desconegut, en el qual es vol mantindre una altura de líquid constant i es va utilitzar una vàlvula el percentatge d'obertura de la qual estava regulat pel controlador a investigar. Aquests avanços es consideren més que suficients per a donar-li una aplicació a nivell industrial, per la qual cosa la finalitat d'aquest pla de màrqueting és facilitar la comercialització d'aquest nou sistema.
Ajuntament d'Almussafes




OFICINES RECOMANADES DE CAIXA POPULAR A LA RIBERA


        

        
._000006
      
 
              
 
El Sis Doble no corregeix els escrits que rep. La reproducció d'aquest text és literal; fidel a les paraules, redacció , ortografia i sentit de l'autor/s
  • 0Comentaris
    Imprimir Enviar a un amic

Notícies similars

AFEGIR UN COMENTARI

Escriu en aquest camp el resultat de la suma, en xifra

És obligatori omplir aquesta casella amb un nick o nom real. No utilitzar la paraula "Anònim" o similars

La direcció no apareixerà públicament però ha de ser correcta; en cas contrari, no se editarà el comentari. Es comprobarà l'autenticitat del e-mail, encara que no se farà públic, seguint la nostra política de privacitat.

* El comentari pot tardar a aparéixer perquè ha de ser moderat per l'administrador. * Ens reservem el dret de no publicar o eliminar els comentaris que considerem de mal gust, il•lícits o contraris a la bona fe; així com els de contingut de caràcter racista, xenòfob, d'apologia al terrorisme o que atempten contra els drets humans. * EL SIS DOBLE no té per què compartir l'opinió de l'usuari, ni es fa responsable de les opinions abocades. * Es recomana no abusar de les majúscules ni d'abreviatures. * Els comentaris han de guardar relació amb el tema del qual tracta la notícia. * No s'admeten comentaris de caràcter publicitari.