| Edición diaria núm: | Año: 8 | Noticias: | Fotografías: | Comentarios de usuarios:

Martes, 8 de octubre de 2019

SECCIONES » General » Els comerços de la Ribera mostren la importància d’estar units per fer gran al xicotet comerç
» Comercios » Economía » Empresas

Els comerços de la Ribera mostren la importància d’estar units per fer gran al xicotet comerç

Fedalcis llança un vídeo en què participen els presidents de les principals poblacions: Sueca, Cullera, Algemesí, Castelló (Ribera Alta), Carlet i Carcaixent

._000714
Hi ha una famosa dita que diu “La unió fa la força” i amb aquesta idea la federació comercial Fedalcis, que agrupa a associacions comercials de diversos pobles de la comarca de la Ribera, ha llançat una nova campanya amb el lema: “Sóc xicotet, però tots junts som molt grans”.
L’objectiu d’aquesta iniciativa és mostrar que cada tenda individualment no té la suficient força per fer front a la competència de les grans superfícies i plataformes digitals de venda on-line. Però si tots els comerços estan units poden aconseguir moltes coses i dur a terme accions per millorar la seua situació.
La principal acció d’aquesta campanya ha consistit en el llançament d’un vídeo en el que participen els presidents de les associacions comercials de Sueca, Cullera, Algemesí, Castelló (Ribera Alta), Carlet i Carcaixent.
A l’inici del vídeo, gravat al Mercat de Cullera, ix cada president de forma individual repetint la frase “Sóc xicotet” i dient diferents característiques del comerç local: familiaritat, llarga tradició d’alguns negocis, venda de productes artesanals, etc. Cada president va deixant a terra la peça d’un trencaclosques i  finalment tots junts formen una gran imatge on es mostra el logotip de la campanya a la vegada que diuen: “Però tots junts som molt grans”.
Amb aquesta acció també es vol transmetre la idea que cada tenda és una xicoteta peça, però totes juntes formen un gran trencaclosques. “És molt important que el xicotet comerç estiga unit per fer front a la dura competència de les grans superfícies”, diu Gregorio Ibáñez, president de Fedalcis, que afegeix: “el xicotet comerciant ha de vore que a través de l’associacionisme podem fer múltiples activitats, com cursets de formació o fires comercials, per ajudar així a potenciar els negocis dels nostres associats”.
Aquest vídeo es projectà el passat cap de setmana en la fira comercial de Carcaixent i també ho farà d’ací a dos setmanes a la fira d’Algemesí. A més a més, Fedalcis i cada associació publicarà a les seues xarxes socials aquest vídeo per donar-li la màxima difusió. Les accions es completen amb la pegada de cartells en els comerços que formen part de Fedalcis. La campanya compta amb el suport  de la Generalitat Valenciana i Unió Gremial.
Fedalcis és una federació d’associacions comercials de la que en total formen part al voltant de 600 comerços de la comarca de la Ribera. Cada any duen a terme múltiples accions per ajudar al xicotet comerç.
FEDALCIS
 

._000707

._000715
 
El Seis Doble no corrige los escritos que recibe. La reproducción de este texto es literal; fiel a las palabras, redacción, ortografía y sentido del autor/es.
  • 0Comentario
    Imprimir Enviar a un amigo
  • Compartir

Noticias similares

AÑADIR UN COMENTARIO

* Escribe en cifra el resultado de la suma en el campo.

* Es obligatorio cumplimentar esta casilla con un nick o nombre real. No utilizar la palabra "Anónimo" o similares.

* La dirección no aparecerá públicamente pero debe ser válida. En caso contrario no se editará el comentario. Se comprobará la autenticidad del e-mail, aunque no se hará pública, siguiendo nuestra política de privacidad.

* El comentario puede tardar en aparecer porque tiene que ser moderado por el administrador. * Nos reservamos el derecho de no publicar o eliminar los comentarios que consideremos de mal gusto,    ilícitos o contrarios a la buena fe; así como los que contengan contenidos de carácter racista, xenófobo, de    apología al terrorismo o que atenten contra los derechos humanos. * EL SEIS DOBLE no tiene por qué compartir la opinión del usuario, ni se hace responsable de las opiniones    vertidas. * Se recomienda no abusar de las mayúsculas ni de abreviaturas. * Los comentarios tienen que guardar relación con el tema del que trata la noticia. * No se admiten comentarios de carácter publicitario.