| Edición diaria núm: | Año: 9 | Noticias: | Fotografías: | Comentarios de usuarios:

Lunes, 1 de julio de 2019

SECCIONES » Cullera » El turisme de Cullera manté el pols durant un bon juny
» Turismo

El turisme de Cullera manté el pols durant un bon juny

La mitjana d'ocupació s'acosta al 70 % amb allotjaments que fregaren el ple


._000672

._000631
El turisme de Cullera manté el pols en l'inici de la temporada alta. L'ocupació al juny va fregar el 70 % en un mes en què tradicionalment la segona quinzena —coincidint amb les vacances escolars– sol ser més forta. La xifra és similar a la de l'any passat quan es va registrar el millor juny de la sèrie històrica.
Els que millors xifres aconseguiren foren com sol ser habitual els hotels amb alguns locals que fins i tot en la segona quinzena van arribar al 95 % d'habitacions reservades. En la majoria dels casos es van superar el 70 % de reserves. Pel que respecta als apartaments reglats, més de la meitat de les places van estar ocupades durant tot el mes, arribant en la segona quinzena a aconseguir algunes empreses el ple total mentre que altres es van moure entre el 70 i el 80 %. Com a hostals i pensions de la zona de Sant Antoni van cobrir el 100 % de les places, encara que en este cas els llits disponibles són menors. Amb tot, els caps de setmana, el ple a la ciutat va ser pràcticament absolut, segons ressenyen la majoria d'allotjaments.

Caps de setmana bons
Des de l'hostaleria també s'ha treballat a un bon ritme, especialment durant la segona quinzena i en caps de setmana, apunten des de l'Associació d'Empresaris d'Hostaleria de Cullera i la Ribera Baixa.
Des de la festivitat de Sant Joan, quan es va aconseguir una xifra de visitants important en ser dilluns 24 festiu i haver-hi un pont, l'afluència de gent ha sigut constant, atreta sobretot pel bon temps que ha permés gaudir de les millors platges de la Comunitat Valenciana. La nova regidora de Turisme, Débora Marí, s'ha mostrat satisfeta perquè el principal sector econòmic del municipi està demostrant la seua «fortalesa» com a generador de riquesa i ocupació en la localitat.
Marí destaca que si bé durant els últims anys s'han aconseguit resultats que en alguns casos han sigut històrics, «el potencial de creixement de Cullera continua sent molt gran». Per això, des de la regidoria es treballa ja en l'elaboració d'un pla director a 10 anys vista que marque el full de ruta que vol seguir el turisme cullerenc.
Respecte al mes de juliol que ara comença, Débora Marí ha posat en valor que enguany la ciutat comptarà novament amb una àmplia oferta d'activitats dirigida a tots els públics que fins i tot serà major que la de l'any passat. A més, destaca la possibilitat este estiu de comprar paquets turístics a través de la web www.culleraexperiences.com on el visitant pot trobar experiències de tota mena, una acció en la qual Cullera és pionera a la província de València.
Ajuntament de Cullera




._000633

._000642
._000653

 
 
El Seis Doble no corrige los escritos que recibe. La reproducción de este texto es literal; fiel a las palabras, redacción, ortografía y sentido del autor/es.
  • 0Comentario
    Imprimir Enviar a un amigo
  • Compartir

Noticias similares

AÑADIR UN COMENTARIO

* Escribe en cifra el resultado de la suma en el campo.

* Es obligatorio cumplimentar esta casilla con un nick o nombre real. No utilizar la palabra "Anónimo" o similares.

* La dirección no aparecerá públicamente pero debe ser válida. En caso contrario no se editará el comentario. Se comprobará la autenticidad del e-mail, aunque no se hará pública, siguiendo nuestra política de privacidad.

* El comentario puede tardar en aparecer porque tiene que ser moderado por el administrador. * Nos reservamos el derecho de no publicar o eliminar los comentarios que consideremos de mal gusto,    ilícitos o contrarios a la buena fe; así como los que contengan contenidos de carácter racista, xenófobo, de    apología al terrorismo o que atenten contra los derechos humanos. * EL SEIS DOBLE no tiene por qué compartir la opinión del usuario, ni se hace responsable de las opiniones    vertidas. * Se recomienda no abusar de las mayúsculas ni de abreviaturas. * Los comentarios tienen que guardar relación con el tema del que trata la noticia. * No se admiten comentarios de carácter publicitario.