| Edición diaria núm: | Año: 8 | Noticias: | Fotografías: | Comentarios de usuarios:

Domingo, 16 de noviembre de 2014

POBLACIONES » Sueca » Xerrada-col•loqui a Sueca sobre el nou PRUG de l'Albufera a Sueca
» Cursos, jornadas, talleres » Medio Ambiente y Naturaleza » Política

Xerrada-col•loqui a Sueca sobre el nou PRUG de l'Albufera a Sueca

Dimecres 19 de novembre al Saló d'Actes de la Casa de la Cultura de Sueca


._000333
El nou Pla Rector d'Usos i Gestió (PRUG) del Parc Natural de l'Albufera centrarà la xerrada-col•loqui prevista per al pròxim dimecres, dia 19, al Saló d'Actes de la Casa de la Cultura de Sueca. Sota l'enunciat El PRUG de l'Albufera: un parany o un instrument?, participaran José-Pascual Fortea, president de la Comunitat de Regants de Sueca i secretari de la Junta de Desaigüe de l'Albufera; Josep Grau, arrosser suecà de la Unió de Llauradors; Juan Quiles, ex-president de les federacions espanyola i valenciana de caça; Felip Hernandis, representant de l'Ajuntament d'Albalat a la Junta del Parc Natural; Jordi Sanjaime, alcalde del Mareny de Barraquetes; i Remo Cortés, de l'associació Muntanyeta dels Sants-Acció Ecologista Agró. L'acte, que es presenta interessant per quan el PRUG està en peíode d'exposició pública fins al pròxim 23 de desembre, està previst per a les 19:30 hores. Serà presentat i moderat per Josep Blay, candidat a l'Ajuntament de Sueca per Esquerra Unida del País Valencià (EUPV) en les pròximes eleccions municipals, formació política que ha organitzat la xerrada.
EUPV Sueca
El Seis Doble no corrige los escritos que recibe. La reproducción de este texto es literal; fiel a las palabras, redacción, ortografía y sentido del autor/es.
  • 0Comentario
    Imprimir Enviar a un amigo
  • Compartir

Noticias similares

AÑADIR UN COMENTARIO

* Escribe en cifra el resultado de la suma en el campo.

* Es obligatorio cumplimentar esta casilla con un nick o nombre real. No utilizar la palabra "Anónimo" o similares.

* La dirección no aparecerá públicamente pero debe ser válida. En caso contrario no se editará el comentario. Se comprobará la autenticidad del e-mail, aunque no se hará pública, siguiendo nuestra política de privacidad.

* El comentario puede tardar en aparecer porque tiene que ser moderado por el administrador. * Nos reservamos el derecho de no publicar o eliminar los comentarios que consideremos de mal gusto,    ilícitos o contrarios a la buena fe; así como los que contengan contenidos de carácter racista, xenófobo, de    apología al terrorismo o que atenten contra los derechos humanos. * EL SEIS DOBLE no tiene por qué compartir la opinión del usuario, ni se hace responsable de las opiniones    vertidas. * Se recomienda no abusar de las mayúsculas ni de abreviaturas. * Los comentarios tienen que guardar relación con el tema del que trata la noticia. * No se admiten comentarios de carácter publicitario.