| Edición diaria núm: | Año: 7 | Noticias: | Fotografías: | Comentarios de usuarios:

Jueves, 13 de septiembre de 2018

POBLACIONES » Cullera » Windows tria una platja de Cullera com a imatge per als seus fons de pantalla
» Social

Windows tria una platja de Cullera com a imatge per als seus fons de pantalla

El gegant informàtic mundial utilitza una fotografia idíl•lica de Los Olivos en els seus dispositius

._000520
._000523
Que Cullera és una de les localitats més boniques de la costa valenciana és un fet que els seus habitants saben i proclamen amb orgull. Ara també ho poden comprovar els usuaris de Windows. El gegant mundial de la informàtica ha utilitzat una fotografia idíl•lica de la platja de Los Olivos per als seus fons de pantalla.
En la instantània es pot vore l'arenal desèrtic en una posta de sol amb una de les característiques torres de vigilància de fusta en primer plànol.
La foto s'acompanya d'un text que resa: «El sol banya tota esta costa la major part del temps. De fet, sabem amb certesa que... És una altra meravellosa platja del sud de Califòrnia? La veritat és... Cullera, Espanya».
L'usuari de l'ordinador té l'opció de donar-li 'm'agrada' o 'no m'agrada' al wallpaper del líder mundial en sistemes operatius informàtics.
Des de l'ajuntament valoren l'elecció de Cullera com un dels paisatges que Windows utilitza per a il•lustrar els fons de pantalla dels seus usuaris. «Suposa per a Cullera una promoció de marca increïble i la constatació del que ja sabem: la ciutat és una destinació amb una bellesa paisatgística impressionant», assenyala l'alcalde, Jordi Mayor.
Mayor admet que «quan vam vore Cullera en els fons de pantalla dels ordinadors ens quedàrem gratament sorpresos perquè sabem que comptem amb unes platges impressionants, però açò suposa que ara molta més gent puga apreciar directament en els seus ordinadors la bellesa paisatgística dels nostres arenals».
Jordi Mayor recorda que la badia de Cullera és de «una bellesa impressionant i, combinada amb el seu skyline, a molts els recorda a Califòrnia o Miami». En eixe sentit, manifesta que la ciutat no ha passat desapercebuda per al sector audiovisual, ja que ha sigut escenari de molts rodatges publicitaris o de sessions de fotos per a grans marques multinacionals com ara Peugeot, Toyota o Ikea i unes altres que es coneixeran d'ací a poc de temps.
Mayor ha avançat que la ciutat presentarà pròximament la seua Film Office, una oficina encarregada de la gestió de produccions audiovisuals en un municipi que té un gran potencial per a atraure a un dels sectors que en estos moments, en l'àmbit autonòmic, renaix amb força. L'elecció de Cullera com a una de les imatges de Windows representa un valor afegit més per a la marca Visit Cullera i, en definitiva, per al sector turístic de la localitat.
Ajuntament de Cullera



 

._000368


._000565
 
El Seis Doble no corrige los escritos que recibe. La reproducción de este texto es literal; fiel a las palabras, redacción, ortografía y sentido del autor/es.
  • 3Comentario
    Imprimir Enviar a un amigo
  • Compartir

Noticias similares

AÑADIR UN COMENTARIO

* Escribe en cifra el resultado de la suma en el campo.

* Es obligatorio cumplimentar esta casilla con un nick o nombre real. No utilizar la palabra "Anónimo" o similares.

* La dirección no aparecerá públicamente pero debe ser válida. En caso contrario no se editará el comentario. Se comprobará la autenticidad del e-mail, aunque no se hará pública, siguiendo nuestra política de privacidad.

* El comentario puede tardar en aparecer porque tiene que ser moderado por el administrador. * Nos reservamos el derecho de no publicar o eliminar los comentarios que consideremos de mal gusto,    ilícitos o contrarios a la buena fe; así como los que contengan contenidos de carácter racista, xenófobo, de    apología al terrorismo o que atenten contra los derechos humanos. * EL SEIS DOBLE no tiene por qué compartir la opinión del usuario, ni se hace responsable de las opiniones    vertidas. * Se recomienda no abusar de las mayúsculas ni de abreviaturas. * Los comentarios tienen que guardar relación con el tema del que trata la noticia. * No se admiten comentarios de carácter publicitario.