| Edición diaria núm: | Año: 10 | Noticias: | Fotografías: | Comentarios de usuarios:

Domingo, 13 de abril de 2014

POBLACIONES » Sueca » Més de 2.000 persones han gaudit de la Passarel•la de la Moda a Sueca
» Articulistas » Comercios » Economía » Empresas » Hayack

Més de 2.000 persones han gaudit de la Passarel•la de la Moda a Sueca

L’esforç i el treball ben fet ha tingut com a premi un èxit a nivell participatiu i per la afluència de públic




Un any més, la Passarel·la de la Moda a Sueca ha sigut un èxit a nivell participatiu i per la afluència de públic. Es calcula que més de 2.000 persones han pogut gaudir ahir per la vesprada, al centre comercial Sueca Parc, de tot all`que han presentat botigues de roba,  llenceria o per a la llar, òptiques, floristeries i un llarg etcètera de la ciutat. A més, han participat més de 200 persones, entre models i ballarins, en este espectacle de la passarel·la que ha complit la seua tercera edició. 
Un total de 32 comerços han participat en esta edició: MRW, Monmamá, La nana petana, El armario de Amanda, Nova óptica, Bogeria, Bondormir, Perfumería Roy, El Dot Cortinatges, Mudats, Canada House, Piruleta, Canada House Junior, Óptica Bernat Aliño, Yesmar, Mam i Pa, 1919 Joyeros, Naturis Estètica, Natur Aromes, Gala, El didal de la iaia, Flors Xúquer, La Boheme, Chirel floristes, Adrián Nery, Imatge, Sara Cabedo, Noelia, Lolitas, Sueca Exprés Café, Gent y La Boheme Novia. “Voldria agrair la col·laboració de totes les persones que estan treballant en esta edició, dels participants i de tots els models que col·laboren sense cap tipus de remuneració. També vull agrair la implicació de Tony Landete, així com la de David Esteve, un dels organitzadors de la desfilada. Estem treballant molt perquè cada edició siga millor que l’anterior. També vull agrair a l’alcalde que sempre em recolze en tots els projectes que duem a terme des de les meues regidories; mai m’ha posat un impediment”, en paraules d’Egea. 
Per al president d’Arrima’t el fet de celebrar la tercera edició d’este projecte “suposa un grandíssim esforç i molt treball darrere quant a organització, pressupostos, etc. "El resultat, creiem, és molt professional”, ha afirmat Landete qui ha assenyalat també que “des dels comerços es pretén demostrar que són gent molt professional, que cuida els seus negocis dia a dia, a pesar de la situació tan dura que travessem, i que tenen ganes de continuar i d’estar ací”.
Enguany, com a novetat, des de la Regidoria de Comerç i Turisme s’ha convocat un concurs per a triar el cartell imatge d’esta Passarel·la dirigit, sobretot, als alumnes del batxillerat artístic de l’Institut Joan Fuster. “Amb això, volem fer partícips d’esta iniciativa a tots els ciutadans, no sols als comerços sinó a tota aquella persona que puga col·laborar d’una manera o d’una altra”, afirma la edil Manoli Egea.
Fotos: Hayack (El Seis Doble)
 
 
Impresions de Manoli Egea,
que ens va atendre uns dies abans de la pasarel·la
 
 
El Seis Doble no corrige los escritos que recibe. La reproducción de este texto es literal; fiel a las palabras, redacción, ortografía y sentido del autor/es.
  • 0Comentario
    Imprimir Enviar a un amigo
  • Compartir

Noticias similares

AÑADIR UN COMENTARIO

* Escribe en cifra el resultado de la suma en el campo.

* Es obligatorio cumplimentar esta casilla con un nick o nombre real. No utilizar la palabra "Anónimo" o similares.

* La dirección no aparecerá públicamente pero debe ser válida. En caso contrario no se editará el comentario. Se comprobará la autenticidad del e-mail, aunque no se hará pública, siguiendo nuestra política de privacidad.

* El comentario puede tardar en aparecer porque tiene que ser moderado por el administrador. * Nos reservamos el derecho de no publicar o eliminar los comentarios que consideremos de mal gusto,    ilícitos o contrarios a la buena fe; así como los que contengan contenidos de carácter racista, xenófobo, de    apología al terrorismo o que atenten contra los derechos humanos. * EL SEIS DOBLE no tiene por qué compartir la opinión del usuario, ni se hace responsable de las opiniones    vertidas. * Se recomienda no abusar de las mayúsculas ni de abreviaturas. * Los comentarios tienen que guardar relación con el tema del que trata la noticia. * No se admiten comentarios de carácter publicitario.