| Edició núm. | Any: 12 | Notícies: | Fotografies: | Comentaris d'usuaris:

 26/12/2015

POBLACIONS » Cullera » Música

Villena, Canals y Alcázar de San Juan competirán en el Certamen de Bandas de Cullera

Cuatro agrupaciones se han presentado a la LXIX edición del «Ciutat de Cullera», el segundo más antiguo de España en su categoría


._000393
La Banda Municipal de Villena (Alicante), la Asociación Musical Canalense de Canals (Valencia) y la Asociación Banda de Música de Alcázar de San Juan (Ciudad Real) competirán en la LXIX edición del Certamen Nacional de Bandas de Música «Ciutat de Cullera», que se celebrará el domingo 3 de abril de 2016.
Al haberse inscrito cuatro agrupaciones musicales y estar fijado en las bases de la convocatoria que el número máximo de bandas participantes será de tres, la Agrupación Musical Montesinos (Alicante) queda en reserva. Por tanto, esta sociedad cuenta con preferencia de participación en la edición de 2017.
Para el próximo lunes 28 de diciembre, a las 18 horas, se ha fijado el sorteo del orden de actuación en el certamen en la Casa de la Cultura de Cullera. El pasado lunes 14 de diciembre finalizó el plazo de inscripción de sociedades musicales o bandas municipales para participar en este importante evento musical, el segundo más antiguo de España en su categoría.
El Ayuntamiento de Cullera ya ha designado a los tres miembros de la LXIX edición del certamen. La presidencia ha recaído sobre el contestano José Vicente Egea Insa, mientras que el madrileño José de Eusebio y el alberiquense Juan Bautista Meseguer ocuparán las vocalías. La edil de Actividades Musicales, Sílvia Roca, ha destacado «el alto nivel del tribunal» compuesto por profesionales «de renombre y prestigio».
Por otra parte, se ha incrementado la dotación económica de los galardones, lo que convierte al certamen en todavía más atractivo. Cabe recordar que este año el premio especial único del jurado pasa de los 4.000 euros que se otorgaban en las ediciones pasadas a 6.000.
Ayuntamiento de Cullera

 

._000296

._000344
El Sis Doble no corregeix els escrits que rep. La reproducció d'aquest text és literal; fidel a les paraules, redacció , ortografia i sentit de l'autor/s
  • 0Comentaris
    Imprimir Enviar a un amic

Notícies similars

AFEGIR UN COMENTARI

Escriu en aquest camp el resultat de la suma, en xifra

És obligatori omplir aquesta casella amb un nick o nom real. No utilitzar la paraula "Anònim" o similars

La direcció no apareixerà públicament però ha de ser correcta; en cas contrari, no se editarà el comentari. Es comprobarà l'autenticitat del e-mail, encara que no se farà públic, seguint la nostra política de privacitat.

* El comentari pot tardar a aparéixer perquè ha de ser moderat per l'administrador. * Ens reservem el dret de no publicar o eliminar els comentaris que considerem de mal gust, il•lícits o contraris a la bona fe; així com els de contingut de caràcter racista, xenòfob, d'apologia al terrorisme o que atempten contra els drets humans. * EL SIS DOBLE no té per què compartir l'opinió de l'usuari, ni es fa responsable de les opinions abocades. * Es recomana no abusar de les majúscules ni d'abreviatures. * Els comentaris han de guardar relació amb el tema del qual tracta la notícia. * No s'admeten comentaris de caràcter publicitari.